bibben Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Til NHD og dere andre: I løpet av den siste tiden har jeg fått en voldsom hjertebank som sitter i halsen. Det kommer som umotiverte, plutselige bølger i løpet av dagen. Det kan vare i 30-45 min. Noen ganger mindre. I tillegg har jeg fått hevelser i fingre, armer og ben. Virker hoven og sprengt. I løpet av innleggelsen har jeg startet med Serequel, men det ble tatt av p.g.a bivirkninger. I tillegg har jeg stått på Trilafon 20 mg. Tidvis Nozinan. Jeg er utskrevet nå. Nå har jeg kuttet disse ut APene, og er på opptrapping på Lamictal (p.t.100 mg). Kan endringene jeg beskriver relateres til medisinbruken på noen måte? Kan hjertebanken være for høyt blodtrykk? Kan økte doser av Trilafon gi blodtrykksendringer? Hvordan kan jeg vite om hjertebank skyldes fysiske eller psykiske årsaker? Hjertebanken er overveldende sterk og kommer uten tydelige belastninger. Jeg har tatt det opp med fastlegen, men føler ikke at jeg fikk fremmet problemstillingen godt nok. Vedkommende har aldri målt blodtrykket for eksempel. Jeg håper NHD eller andre kan komme med oppklarende kommentarer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.