Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

7

• morsan

6

• carma

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg skjønte ikke vitsen om de 2 nullene i ørkene, som møtte ett 8-tall og da sa den ene nullen til den andre -at de orker i denne varmen....

Vel den tok jeg ikke før jeg var ganske så stor.

Spiste man kjernen i eplet begynte det og vokse i magen på meg.

Og sikkert mange andre lure ting jeg trodde på, men kommer ikke på mer nå.

Den med 8-tallet skjønte ikke jeg heller, det vil si jeg skjønte den på en _annen_ måte! ;-)

Trodde poenget var: At dere orker å bære hverandre på ryggen når det er så varmt!!

Hester står og sover! De legger seg ned innimellom, men du vil sjelden eller aldri se at samtlige hester i en flokk ligger samtidig. De er nemlig byttedyr og må være klare til å stikke av på sekunder.

De "låser" leddene ved hjelp av sener slik at de ikke "knekker" i knærne når de sovner stående. De sover heller ikke i dyp søv i timesvis, men i noen få minutter nå og da.

Aha!! Da har org alstå lurt oss i innlegget sitt! :-)

Gjest Shira12

Den med 8-tallet skjønte ikke jeg heller, det vil si jeg skjønte den på en _annen_ måte! ;-)

Trodde poenget var: At dere orker å bære hverandre på ryggen når det er så varmt!!

Var slik jeg tolket den vitsen også :o)

Og jeg fortalte den i min bestemors selskap, jeg trodde jo den var helt uskylig. Og alle lo, unntagen min meget kristne oldemor.... He he.

Var slik jeg tolket den vitsen også :o)

Og jeg fortalte den i min bestemors selskap, jeg trodde jo den var helt uskylig. Og alle lo, unntagen min meget kristne oldemor.... He he.

*he he*

Barn kan jo synes at ting er morsomt selv om de ikke forstår det som voksne gjør.

Min niese som da var bare ca 5 år (?) hadde blitt lurt av noen eldre barn til å fortelle en vits som var omtrent slik (husker ikke alle detaljene, men ihvertfall poenget):

Hvilket dyr kan fly høyest? Musa til flyvertinna.

Denne vitsen syntes jenta var veldig morsom, for tenk så rart at flyvertinna hadde meg seg ei lita mus i bur ombord i flyet!!! *he he*

Hester står og sover! De legger seg ned innimellom, men du vil sjelden eller aldri se at samtlige hester i en flokk ligger samtidig. De er nemlig byttedyr og må være klare til å stikke av på sekunder.

De "låser" leddene ved hjelp av sener slik at de ikke "knekker" i knærne når de sovner stående. De sover heller ikke i dyp søv i timesvis, men i noen få minutter nå og da.

Oi - da ble jeg ikke lurt som lita likevel da? Så merkelig.

Men at fluesoppen springer etter folk, - _den_ er vel ikke sann? Eller?

*titter vettskremt bak seg*

Annonse

Helt til nå nettopp har jeg lidd av den vrangforestilling at hester står og sover ;o)

Jeg trodde på skrønen om at hvis man sniktittet gjennom nøkkelhullet, ville det øyet man så med, bli større enn det andre. (Det hindret meg ikke i å titte, men jeg passet på å titte litt med begge øyne så det skulle jevne seg ut..)

Synes jeg ser deg! Viktig forhåndsregel å ta; bytt øye regelmessig.

Annonse

Mrs. Wallace

Jeg trodde at fulle folk var kriminelle og kunne kidnappe unger, så jeg var livredd for dem.

Jeg trodde at folk i fengsel hadde stripete drakt og sånn kjettingkule på beinet.

Jeg trodde at voksne hadde det kjempegøy som kunne gjøre akkurat hva de ville og bestemme selv...

Jeg trodde

-at øynene ble firkantet hvis vi så for mye på tv.

-at det ville vokse epletre i magen (med greiner ut av ørene) dersom man svelget fruktstener.

-at ris var kokte mauregg (tusen takk, storebror...)

-at når man døde så forsvant hodene våre opp til himmelen, hvor de så trillet rundt og snakket sammen. Tror det var en konklusjon etter en heller dårlig forklaring av menneskets sjel som "alle tankene og det vi har oppi hodet". -hehe.

Gjest Shira12

*he he*

Barn kan jo synes at ting er morsomt selv om de ikke forstår det som voksne gjør.

Min niese som da var bare ca 5 år (?) hadde blitt lurt av noen eldre barn til å fortelle en vits som var omtrent slik (husker ikke alle detaljene, men ihvertfall poenget):

Hvilket dyr kan fly høyest? Musa til flyvertinna.

Denne vitsen syntes jenta var veldig morsom, for tenk så rart at flyvertinna hadde meg seg ei lita mus i bur ombord i flyet!!! *he he*

He he vi får ta det som ett bevis på at vi er uskyldige som små barn ;-)

mariaflyfly

Jeg trodde

-at øynene ble firkantet hvis vi så for mye på tv.

-at det ville vokse epletre i magen (med greiner ut av ørene) dersom man svelget fruktstener.

-at ris var kokte mauregg (tusen takk, storebror...)

-at når man døde så forsvant hodene våre opp til himmelen, hvor de så trillet rundt og snakket sammen. Tror det var en konklusjon etter en heller dårlig forklaring av menneskets sjel som "alle tankene og det vi har oppi hodet". -hehe.

"at ris var kokte mauregg (tusen takk, storebror...)"

Hehehe, jeg innbilte lillebroren min at spaghetti var døde meitemarker. *muahaha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...