Gå til innhold

NHD - depresjon bedring

Anbefalte innlegg

Gjest NyttLiv?

Har sosial angst og depresjon. Den sosiale angsten har jeg lært masse teknikker mot og jeg synes jeg er på vei. Depresjonen er værre. Hvor bra kan man forvente å bli av depresjon? Jeg går på 30mg seroxat daglig. Skal man likevel være deprimert? Eller er det da en ide å øke dosen? Kan man forvente å bli helt bra av depresjon?

Når man har tanker om at man heller skulle vært død. Når man tenker man ikke kan ta livet av seg fordi det er så rotete og mye oppvask i leiligheten at folk ville tro man var helt *** når de så det etter et selvmord. Når man har dager hvor man bare gråter uansett hva som blir sagt. Når man helst bare vil bli liggende i sengen. Når man ikke lenger er glad over noen ting og bare eksisterer uten glede. Kan man si man er bra nok behandlet da? Kan man ikke forvente å bli bedre? Eller bør man øke dose evt bytte medisin?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234803-nhd-depresjon-bedring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hei33

I alle fall godt over ett år. Begynner kanskje å nærme seg to. så det er ikke _det_ som er problemet.

Jeg tror jeg ville gått en tur til til legen og forklart deg som du har gjort her. Vet ikke om det er fastlegen eller en psykiater som har foreskrevet medisinen? i alle fall så synes jeg det burde gjøres en ny utredning av deg. Da kan man finne ut hvilken depresjonssykdom du har, og behandle deg deretter. Kanskje skal du øke dosen, eller kanskje skal du begynne på et nytt preparat. Se det vet bare legen/psykiateren etter at du er blitt bedre utredet.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...