Gjest Charla Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har fått tilbud om å begynne på Fontex for å hindre at jeg overspiser og kaster opp. Men hvordan fungerer den egentlig? Er det sånn at det vil bli vanskeligere for meg å kaste opp hvis jeg overspiser? Vil den på en måte hindre meg fysisk fra å kaste opp? Eller fungerer den kun psykisk, sånn at jeg får mindre lyst til å kaste opp? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det fungerer først og fremst ved å dempe "driven"/lysten/tvangen til å overspise. 0 Siter
Gjest Charla Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det fungerer først og fremst ved å dempe "driven"/lysten/tvangen til å overspise. Takk for raskt svar :-) Men jeg må bare spørre sånn for sikkerhetsskyld... Du sa at det først og fremst er for å dempe lysten (osv) til å kaste opp. Men jeg er så redd for at det skal bli fysisk vanskelig for meg å kaste opp HVIS jeg føler at jeg absolutt må det selv om jeg går på Fontex. Kan det være en mulig virkning/bivirkning? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Takk for raskt svar :-) Men jeg må bare spørre sånn for sikkerhetsskyld... Du sa at det først og fremst er for å dempe lysten (osv) til å kaste opp. Men jeg er så redd for at det skal bli fysisk vanskelig for meg å kaste opp HVIS jeg føler at jeg absolutt må det selv om jeg går på Fontex. Kan det være en mulig virkning/bivirkning? Skrev jeg det? Les en gang til :-) 0 Siter
Gjest Charla Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Skrev jeg det? Les en gang til :-) Hehe... Nei, du skrev visst at det først og fremst dempet lysten til å overspise ;-) Men siden du skriver "først og fremst" så høres det ut som at den gjør noen annet i tillegg. Så jeg stiller samme spørsmål en gang til...hehe... Gjør den det vanskelig å kaste opp? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Hehe... Nei, du skrev visst at det først og fremst dempet lysten til å overspise ;-) Men siden du skriver "først og fremst" så høres det ut som at den gjør noen annet i tillegg. Så jeg stiller samme spørsmål en gang til...hehe... Gjør den det vanskelig å kaste opp? Nei. 0 Siter
Gjest missa n. Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det er ikke noe problem å spy når du bruker Fontex 0 Siter
tøytiger Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Det er ikke noe problem å spy når du bruker Fontex Jeg spyr ikke. 0 Siter
tøytiger Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg spyr ikke. Skulle legge svaret over i en annen tråd. Beklager 0 Siter
Gjest missa n. Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg spyr ikke. ikke jeg heller :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.