Gjest stoler på mannen min Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Han måtte jo LØPE jo! - les alt da! Har prøvd å lese, hvor står det at han måtte LØPE? Han rakk heldigvis å sette eller slenge seg inn står det. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Har prøvd å lese, hvor står det at han måtte LØPE? Han rakk heldigvis å sette eller slenge seg inn står det. Hun skriver at HUN løp - da regnet jeg med at HAN måtte løpe fortere. For ellers så løper hun skatere enn han går. *dån* 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det hender mannen min må gjøre dette med jobb-bilen. Han står i døren og gir bilen et puff for å få i gang trillingen. Hadde jeg oppført meg så hysterisk fordi datteren vår sitter i bilen, ville han nok blitt rimelig sint ja. Maken til mistillit til hans dømmekraft hadde han ikke tolerert. Og såpass respekt har jeg for han som pappa også. Ok, hvis det skjedde et uhell, hadde hans vurderinger vært mer gale da? Bilen trillet fortere og fortere ned en bakke står det. Det er ikke det samme som en puff, mens man står ved siden av -som alle vi som har hatt elendige biler har måttet gjøre. 0 Siter
nitni Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg var ute av bilen fordi jeg holdt på å ta ungen løs da han samtidig begynte å skyve den. Uansvarlig oppførsel -uten tvil! 0 Siter
Gjest stoler på mannen min Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hun skriver at HUN løp - da regnet jeg med at HAN måtte løpe fortere. For ellers så løper hun skatere enn han går. *dån* :-)dån ikke. Dette kan vi ikke regne noen ting om. Ikke står det at han løp forbi henne. Hun kan ha løpt etter mens han allerede satt i bilen. Dette er hysteri rundt hendelser i media i går. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 At kvinner har en helt annen risikovurdering enn menn i trafikken, vises i antall drepte pr.år. Menn er i et klart flertall. Ergo må kvinnens risikovurdering være bedre utviklet enn hos mannen. Han som sendte ungen sin fastspent og alene i bilen, nedover en bakke, er helt klart uansvarlig etter min mening. Menn er i flertall pga. råkjørende verdensmestere i alderen 18-25 år. Etter det er det nokså likt mellom kjønnene sett i forhold til kjørte kilometer som er høyere for menn. 0 Siter
Gjest pigeon Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Nemlig. Og her hørtes det ut som om bilen var i høy fart da faren slengte seg inni, hvilket jeg ikke helt forstå nødvendigheten av i og med at bilen sto i en bratt bakke. Det er ikke så veldig høy fart bilen trenger for å starte på trill, så det høres noe rart ut. Det var ikke snakk om HØY fart, men den var høy nok til at han bare såvidt rakk å slenge seg inn før den satte utfor bakken. Jeg husker ikke om det var du som spurte om hvorfor han måtte dytte hardt, men det var altså fordi bilen stod i innkjørselen vår. Den heller ikke, men bakken begynner der utkjørselen vår slutter. Mens jeg stod og prøvde å få løs ungen tok han spenntak og fikk skjøvet bilen den meteren som var igjen før bakken begynner, og dermed rulla den fort. 0 Siter
Gjest pigeon Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Riktig svar er: Hysterisk mor. Du får tilgi meg hvis jeg forveksler deg med en annen, men jeg har fått inntrykk av at du ikke er så vennlig innstilt til kvinner over det jevne. Derfor bryr jeg meg egentlig ikke så mye om hva du mener. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Du får tilgi meg hvis jeg forveksler deg med en annen, men jeg har fått inntrykk av at du ikke er så vennlig innstilt til kvinner over det jevne. Derfor bryr jeg meg egentlig ikke så mye om hva du mener. Tilgi meg, men jeg oppfatter deg som en hysterisk idiot, derav svaret. 0 Siter
Gjest pigeon Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det hender mannen min må gjøre dette med jobb-bilen. Han står i døren og gir bilen et puff for å få i gang trillingen. Hadde jeg oppført meg så hysterisk fordi datteren vår sitter i bilen, ville han nok blitt rimelig sint ja. Maken til mistillit til hans dømmekraft hadde han ikke tolerert. Og såpass respekt har jeg for han som pappa også. Ok, hvis det skjedde et uhell, hadde hans vurderinger vært mer gale da? Jeg mener de er gale uansett. Det som iriterer meg aller mest er at det var så unødvendig. Hvis han kunne ventet i fem sekunder til hadde jeg fått ungen løs. Vi hadde ikke engang travelt, han er bare av typen som aldri kan vente på noe. Han har det travelt selv om han ikke har det travelt hvis du forstår meg. Alt skal skje nå med det samme. 0 Siter
Gjest pigeon Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Tilgi meg, men jeg oppfatter deg som en hysterisk idiot, derav svaret. Det er greit Morsk, feel free. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det er greit Morsk, feel free. Takk, og når mannen din tydligvis er inne på det samme, er det vel overveiende sannsynlig at jeg ikke er helt på jordet. 0 Siter
Gjest pigeon Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Takk, og når mannen din tydligvis er inne på det samme, er det vel overveiende sannsynlig at jeg ikke er helt på jordet. Tatt i betraktning at ganske mange flere i denne tråden mener jeg ikke er hysterisk er det vel ikke umulig at VI har rett? Skal vi se, du, Mom33 og min mann. Jo, da tar helt sikkert alle vi andre feil. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Kjøp en bil med automatgir neste gang som ikke går an å trille igang ;o) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Tatt i betraktning at ganske mange flere i denne tråden mener jeg ikke er hysterisk er det vel ikke umulig at VI har rett? Skal vi se, du, Mom33 og min mann. Jo, da tar helt sikkert alle vi andre feil. Hmmm, da må vi jo kunne konkludere med at du har funnet feil mann:) 0 Siter
Gjest pigeon Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hmmm, da må vi jo kunne konkludere med at du har funnet feil mann:) Jeg er redd du kan ha rett i det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg hadde ihvertfall ALDRI tillatt det med mine barn, så du har min fulle sympati. 0 Siter
Gjest a*_not_* Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Menn har alltid _full kontroll_ , visste du ikke det?! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 uansvarlig av far, hadde helt klart reagert sånn som deg 0 Siter
alwaysme Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Kanskje DU er uansvarlig? Er det slik at du er "vernet" for å gjøre noe? Mannen din sitter i bilen, og DU dytter! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.