Gå til innhold

Hysterisk mor eller uansvarlig oppførsel fra far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde blitt helt hysterik og livredd! TENK om han ikke rakk det.. Man gambler ikke på barnas liv.. Er helt enig med deg at dette var utrolig uansvarlig!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• asterix

6

• cecily

4

• org

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33
Skrevet

Men i denne situasjonen satt det ingen ved rattet....

Jeg har begynt å forstå det nå, og da er det jo fullstendig høl i hue. Hvordan i all verden kommer man på å gjøre det, da?

Herregud, mannen er jo regelrett dum, da, hvis han dytter en førerløs bil i baken nedover en bakke.

Gjest Mom33
Skrevet

Tatt i betraktning at ganske mange flere i denne tråden mener jeg ikke er hysterisk er det vel ikke umulig at VI har rett? Skal vi se, du, Mom33 og min mann. Jo, da tar helt sikkert alle vi andre feil.

Det handler kanskje litt om hvordan man forstår innlegget?

Jeg skjønte ikke av hovedinnlegget at gubben din sto bak bilen. Alle normale, oppegående mennesker står i bildøra på førersiden om de må trillstarte en bil. Det var det jeg så for meg, og jeg skjønte derfor ikke hvorfor han måtte løpe så voldsomt.

Hvis det var slik at han sto BAK bilen mens du holdt på å løse ungen - og sparket bilen avgårde - så er han faen meg ikke skikket verken til å ha førerkort eller barn.

Gjest togli
Skrevet

Jeg ser lenger oppe at faren stod BAK bilen og da blir jo saken en helt annen. DET er sprøtt.

Jeg trodde han stod i døra slik alle andre ville gjort.

Da er vi ikke helt uenige :-)

Skrevet

Jeg har begynt å forstå det nå, og da er det jo fullstendig høl i hue. Hvordan i all verden kommer man på å gjøre det, da?

Herregud, mannen er jo regelrett dum, da, hvis han dytter en førerløs bil i baken nedover en bakke.

Ja, det var jo det vi sa....

Gjest togli
Skrevet

Skilsmissegrunn spør du meg ;-)

Skrevet

Jeg ser lenger oppe at faren stod BAK bilen og da blir jo saken en helt annen. DET er sprøtt.

Jeg trodde han stod i døra slik alle andre ville gjort.

da hadde hun vel ikke lagt inn en tråd om sin "gale" mann...

Gjest sandex
Skrevet

Du er IKKE hysterisk!

Jeg kjenner til en som gjorde noe lignende.. Tankeløst! Skubbet bilen ut av garasjen, skulle hoppe inn i førersetet, klarte det ikke... Bilen datt en laaang bratt bakke, og rett i hovedveien. Den lille jenta satt heldigvis i barnesete, og kom fra det med bare sjokket.. Men det kunne gått MYE verre.

Idiotisk far, sier nå bare jeg!

Gjest abrahamsen
Skrevet

da hadde hun vel ikke lagt inn en tråd om sin "gale" mann...

Derfor syns jdeg hun var en smule hysterisk;o) Det stod jo ikke klart hvordan han gjorde det i hovedinnlegget.

Jeg visste ikke at det gikk an å stå BAK bilen å skubbe den i gang for så å hoppe inn....Jo, DET er idiotisk.

Gjest Mom33
Skrevet

Ja, det var jo det vi sa....

Men åssen klarte dere å lese det med bak bilen ut fra hovedinnlegget?

Jeg har aldri, i min villeste fantasi, tenkt på å trillstarte bilen på en slik måte. Og derfor greide jeg heller ikke å forstå det, jeg da, når det ikke sto med store bokstaver.

Om det hjelper - jeg gjentar gjerne at gubben må være gal. Ikke skulle han hatt førerkort, ei heller barn.

Gjest Mom33
Skrevet

Skilsmissegrunn spør du meg ;-)

Enig! Hvordan er det å leve med en som tenker så kort? Stakkars dame, sier jeg...

Skrevet

Jeg har aldri, i min villeste fantasi, tenkt på å trillstarte bilen på en slik måte. Og derfor greide jeg heller ikke å forstå det, jeg da, når det ikke sto med store bokstaver.

Om det hjelper - jeg gjentar gjerne at gubben må være gal. Ikke skulle han hatt førerkort, ei heller barn.

I og med at hun skrev at hun løp etter bilen, og ikke rakk det - så gikk jeg ut fra at han måtte løpe ENDA fortere enn henne -for han rakk det så vidt, og kastet seg inn - skrev hun - og det gjør man ikke om man står med et ben ute og dytter og med hånda på rattet - jeg har da dyttet igang nok biler til at jeg skjønte det.

Og hun hadde aldri skrevet innlegg om en slik "normal"-situasjon.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Helt enig med deg. Har lest hovedinnlegget flere ganger og greier ikke å se at det står noen plass at mannen stod bak bilen. Som deg kunne jeg ikke tro at noen i hele verden kunne finne på å gjøre slikt, verken med eller uten barn i bilen.

Gjest Mom33
Skrevet

I og med at hun skrev at hun løp etter bilen, og ikke rakk det - så gikk jeg ut fra at han måtte løpe ENDA fortere enn henne -for han rakk det så vidt, og kastet seg inn - skrev hun - og det gjør man ikke om man står med et ben ute og dytter og med hånda på rattet - jeg har da dyttet igang nok biler til at jeg skjønte det.

Og hun hadde aldri skrevet innlegg om en slik "normal"-situasjon.

OK, jeg hadde bare andre bilder i hue mitt når jeg leste.

Samma det, forsåvidt, jeg har skjønt tegninga nå!

Skrevet

Det jeg ikke skjønner i dette er hvorfor du gikk ut av bilen når du tydeligvis ikke var med ut for å dytte? For så lenge du var i bilen var det jo ikke noen som helst fare forbundet med dyttingen. Det at du forlot bilen ser jeg som helt ubegripelig faktisk.

Gjest pigeon
Skrevet

Det jeg ikke skjønner i dette er hvorfor du gikk ut av bilen når du tydeligvis ikke var med ut for å dytte? For så lenge du var i bilen var det jo ikke noen som helst fare forbundet med dyttingen. Det at du forlot bilen ser jeg som helt ubegripelig faktisk.

Som jeg ha svart andre her var jeg ute av bilen fordi jeg holdt på å ta løs ungen da han begynte å dytte og bilen trilla.

Gjest Mom33
Skrevet

Som jeg ha svart andre her var jeg ute av bilen fordi jeg holdt på å ta løs ungen da han begynte å dytte og bilen trilla.

Bare for å få det 100 % klart: Sto mannen din BAK bilen og dyttet? Slik at han måtte løpe etter bilen, åpne døra og kaste seg inn i fart?

Jeg har veldig vanskelig for å tro det, skjønner du, for man skal jo være fullstendig blåst om man i det heletatt kommer på den varianten.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Bare for å få det 100 % klart: Sto mannen din BAK bilen og dyttet? Slik at han måtte løpe etter bilen, åpne døra og kaste seg inn i fart?

Jeg har veldig vanskelig for å tro det, skjønner du, for man skal jo være fullstendig blåst om man i det heletatt kommer på den varianten.

Det vil jeg også gjerne vite. Det kan da virkelig ikke være mulig å gjøre det på den måten????

Gjest pigeon
Skrevet

Jeg tror ikke jeg skrev noe om hvor han stod og dytta, men han stod bak og la på sprang for å rekke til førerdøra da bilen begynte å rulle i nedforbakke. Nå har han forresten bedt om unnskyldning og innrømmer at det var tankeløst gjort. Han sier at han ble trassig og stod på sitt fordi han ikke liker å bli irettesatt av meg.

Gjest pigeon
Skrevet

Men når jeg tenker meg om synes jeg ikke det hadde gjort stor forskjell om han stod ved døra, for bakken er veldig bratt. Bilen kunne rullet fra ham da også. Hvis han hadde sittet/stått halvveis inne i bilen, ja ok, da hadde han hatt kontroll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...