Gå til innhold

Utflod hos 8-åring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest helt ok hos oss

Vår datter har hatt dette i et år allerede og nå er hun 8 år. Det er ikke farlig ifølge legen. Når utflod kommer ut så blir det gult når det blander seg med oksygenet i lufta. Og så lenge det ikke er urinveisinfeksjon eller andre "vondter" så er det helt ufarlig.

Det går litt i perioder hos oss når hun får noe av det. Men som sagt så er det ikke uvanlig eller farlig.

Jeg hadde tatt henne med til legen bare for å sjekke at det ikke er noe bakteriellt eller sopp. Er hun plaget av det - at det klør eller svir? da er det et tegn på at det ikke bare er naturlig vil nå jeg si.

Min lege har i hvert fall sagt til meg at hvis utfloden er blank og ikke lukter noe er det helt normalt, men er den farget er det ofte et tegn på at det kan være sopp eller en infeksjon. Første gangen jeg fikk sopp vare en sommer hvor jeg hadde syklet utrolig mye, og det var visst ikke så uvanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...