Gjest humørsyk Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg til å forstå meg selv. Får ofte humørsvingninger, omtrent hver 2 uke. Disse varer som regel fra 2-5 dager. Det er vanskelig å forklare hvordan jeg føler meg i denne perioden, men jeg unngår andre mennesker og liker best å være for meg selv. Akkurat som jeg er "mett" på mennesker disse dagene. Orker som regel ikke å ta telefonen eller prate med andre. Jeg føler ikke at jeg er direkte deprimert, kanskje mer tungsindig og utbrent på en måte. Orker ikke å gjøre noe som helst disse dagene. Er verken kreativ eller fylt med energi. Hvis jeg må være sosial disse dagene så er det et slit, da føler jeg meg utrygg og har lav selvtillit. Rødmer lett og får svettetokter av den minste stressituasjon. Jeg er i en slik periode nå, i dag reiste jeg hjem fra jobben og la meg på sofaen og ignorerte telefoner. Orker rett og slett ikke å jobbe, har ikke motivasjon. I helgen så hadde jeg det topp, da var jeg høyt oppe og merket jeg hadde selvtillit. Var på fest og var midtpunktet (noe som egentlig hører til sjeldenheten, da jeg er stille av natur), masser av humør og energi. 2 dager senere så fikk jeg i arbeidstiden, fra et sekund til et annet, en helt annen følelse, og jeg havnet i den "tilstanden" jeg er i nå. Uten at jeg skjønner hvorfor så endrer alt seg på et sekund..Noen som kan hjelpe meg til å forstå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234927-ofte-hum%C3%B8rsvingninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnaLexia Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg kjenner meg egentlig litt igjen i det du skriver. Før kunne jeg være langt nede i en mnd. så neste mnd. var jeg høyt oppe. Nå er det mer som du skriver.. når jeg er høyt oppe så trenger jeg ingenting. Hverken mat, søvn, etc. Har masse ideer, kreativitet.. Så kan jeg også få det som deg..eller så blir jeg suicidal. Håper noen kan si litt om hva det kan være. Kan jo være flere ting, men tror jeg overlater det til "ekspertene".. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234927-ofte-hum%C3%B8rsvingninger/#findComment-1797781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.