nedtelling Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Sønnen vår på 5 1/2 år hadde en god forklaring på hvordan Karius og Baktus kom seg fra munn til munn. Etter at Karius og Baktus ble spyttet ut i vasken og havnet i havet så klarte de å komme seg inn i kloakkrøret på Sjokoladefabrikken til Charlie. Der hoppet de opp i sjokoladen som senere ble spist av barn..!! :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Oj, det var en god forklaring!! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 haha! Jammen en liten tenker du har der 0 Siter
emin Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 God forklaring som høres bra ut når jeg nekter snuppa godterier midt i uka fordi Karius og Baktus flytter inn da. ) 0 Siter
Basf Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Genial unge! Takk for den *noterer til senere bruk* 0 Siter
løvinne71 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 He he!!! Det minner meg om forklaringen datteren min resonerte seg frem til når vi snakket om Karius og Baktus for noen år siden.... Hun var ikke helt med på hvordan Karius og Baktus kunne skade tennene når vi spiste godteri. For når vi spiste godteri med Karius og Baktus, så havnet det jo nede i magen! Før jeg rakk å svare, tenkte hun seg litt om og kom med følgende konklusjon: " Åja, nå skjønner jeg det! Karius og Baktus har jo stige!" 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 He he!!! Det minner meg om forklaringen datteren min resonerte seg frem til når vi snakket om Karius og Baktus for noen år siden.... Hun var ikke helt med på hvordan Karius og Baktus kunne skade tennene når vi spiste godteri. For når vi spiste godteri med Karius og Baktus, så havnet det jo nede i magen! Før jeg rakk å svare, tenkte hun seg litt om og kom med følgende konklusjon: " Åja, nå skjønner jeg det! Karius og Baktus har jo stige!" *LOL* Man skal så abolutt ikke undervurdere de små) 0 Siter
nedtelling Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Skrevet 18. juni 2006 He he!!! Det minner meg om forklaringen datteren min resonerte seg frem til når vi snakket om Karius og Baktus for noen år siden.... Hun var ikke helt med på hvordan Karius og Baktus kunne skade tennene når vi spiste godteri. For når vi spiste godteri med Karius og Baktus, så havnet det jo nede i magen! Før jeg rakk å svare, tenkte hun seg litt om og kom med følgende konklusjon: " Åja, nå skjønner jeg det! Karius og Baktus har jo stige!" ;.) ha ha,, det var jo også en god forklaring!! De er skjønne de små ikke sant! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.