Gå til innhold

Han titter i taket og sutter på tutten...

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84

Hei hå alle sammen. Sønnen min har nå rundet 6 uker ;) blitt stor og fin, og har fått en helt genial døgnrytme. Sover godt om nettene, slik at vi har mye overskudd til å kose og prate med ham.

Men så er det noe jeg syns er både søtt, men samtidig vekker litt bekymring. Når vi legger ham om kvelden så er det ikke noe problem, han får tutten, spytter den kanskje ut etter 4 sekunder og så ligger han bare å ser rundt seg. Han er helt rolig, "prater" litt med seg selv, og så sovner han etter 20-30 min. Er det dumt å la ham ligge slik til han sovner? føler nesten han ser så ensom ut, men han gir virkelig beskjed hvis det er noe han vil ha da, for da hyler han så taket flagrer hehe :) Hva mener dere? kan jeg la ham ligge sånn til han sovner?

Takker for alle svar ;)

Fortsetter under...

De sier klart ifra hvis de ikke er fornøyde, ja.

Min datter er 4 uker og gjør det samme som gutten din - jeg er kjempeglad for det!

Hun lærer seg å falle til ro i sitt eget selskap, uten å måtte henge på puppen eller ligge på armen til noen. Jeg syns det er helt flott at hun ligger sånn og "pludrer" til hun sovner og vi tar henne aldri opp så lenge hun er fornøyd med det. Ingenting er bedre enn at hun er trygg og rolig alene i sengen sin :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...