Gå til innhold

Fra nå av sitter ALDRI mine unger alene igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ta det med ro

Unga mine har større risiko for å dø av kreft, enn at bilen tar fyr.

Eller?

Hvor er logikken?

Alt dette er ikke snakk om dårlige eller gode foreldre, men om risiko vi har som mennesker.

Det er enn fullstendig vettløs avsporing av hva det vil si å ha ansvar.

Det er noe sånt som noen tusen barn som blir syke, for hver slik ulykke.

Er det like stor panikk for hva vi dytter i barna, som kanskje kan gi kreft?

Er vel på tide å helle litt kaldt vann i blodet på dustemødre her.

Jeg sier dette bare fordi min venninne har en liten sønn nå, med kreft.

Hun hadde gladelig latt han sitte i bilen, frisk, for å gå fra han og kjøpe is til han.

Hun gjør det likevel, men han er ikke frisk nok til å sitte i bilen!!!!

Unga mine har større risiko for å dø av kreft, enn at bilen tar fyr.

Eller?

Hvor er logikken?

Alt dette er ikke snakk om dårlige eller gode foreldre, men om risiko vi har som mennesker.

Det er enn fullstendig vettløs avsporing av hva det vil si å ha ansvar.

Det er noe sånt som noen tusen barn som blir syke, for hver slik ulykke.

Er det like stor panikk for hva vi dytter i barna, som kanskje kan gi kreft?

Er vel på tide å helle litt kaldt vann i blodet på dustemødre her.

Jeg sier dette bare fordi min venninne har en liten sønn nå, med kreft.

Hun hadde gladelig latt han sitte i bilen, frisk, for å gå fra han og kjøpe is til han.

Hun gjør det likevel, men han er ikke frisk nok til å sitte i bilen!!!!

jøjje meg.

Gjest Debra irl

Tja, fordi jeg ble vettskremt fordi jeg bl.a aldri hadde tenkt på brannvarianten. Når ungene har sittet alene i bil er det andre risici, men ikke brann.

Men når det er sagt, hentet jeg førsteklassingen på skolen her om dagen som hadde skadet benet stygt og knapt klarte å gå på det. Jeg skulle innom butikken på vei hjem, og lot henne da sitte i bilen. Det var varmt, men hun hadde vinduet åpent og satt og leste.

Da jeg kom ut fant jeg en gråtende storesøster i bilen med vinduet helt lukket. Jeg spurte om hvorfor hun gråt, og da var det noen som hadde partkert ved siden av som hadde sagt at "der sitter det et stakkars barn, også i denne varmen. For en mor hun må ha som er så tankeløs".

Storesøster syns absolutt ikke hun har en fæl mamma, så hun ble bare lei seg over at noen trodde jeg var teit. Hun visste jo hvorfor hun satt i bilen. Ikke syns hun hun hadde det så kjedelig heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...