Gå til innhold

Beste vognen?? Haster litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 3 måneder. Jeg har en stor dypvogn - Hartan (med sittdel) men nå ønsker jeg å kjøpe en litt mindre vogn. Jeg vil ha en vogn som blir litt mindre i bilen og som ikke er så tung. Den skal da brukes f.eks i butikken, på tur etc. Men - hvilken vogn skal jeg kjøpe?? Jeg vil ha en vogn som:

- jeg kan felle ned ryggen helt på. Han sitter jo ikke enda

- tåler en støyt. Mye ut og inn av bil

- holder solen ute, dvs. som har en stor kalesje som beskytter

- er lett å kjøre baklengs med, hvis solen skinner

etc, etc..

Jeg skal snart dra på shopping og skal selvfølgelig spørre i butikken, men kanskje har noen av dere en vogn dere er veldig fornøyd med??? Jeg hører også gjerne om vogner som ikke er så bra, og hvorfor. Og: er det noe annet som er lurt å se på når jeg skal velge vogn??

HÅPER DERE KAN HJELPE!! :o)

Skrevet

Noen kom med denne linken for en stund siden, kanskje denne kan hjelpe?

Skrevet

Teutonia mistral . Den er en lett sportsvogn med vendbart styre og understell i aluminium . Flat liggestillig , ganske liten sammelagt lett å slå opp og ned .

Skrevet

Vi har nettopp vært i USA og der kjøpte jeg en Mountain Buggy Urban Jungle, eller som den heter her: One Tree Hill.

Lillebror er 8 mnd og stortrives i den. Det som er ulempen er at han sitter fremovervendt. Ellers er den utrolig god å trille, den har god kalesje, men jeg kjøpte også med sol/insektsnett som er kjempepraktisk. Det er et insektsnett som går over hele vogna, og så er det på en "flapp" med solskjerming som går et stykke nedover.

Vogna veier 10 kg med hjulene på og er superenkel å folde sammen og sette opp igjen.

Du kan titte på www.joggingstroller.com

Skrevet

Vi har nettopp vært i USA og der kjøpte jeg en Mountain Buggy Urban Jungle, eller som den heter her: One Tree Hill.

Lillebror er 8 mnd og stortrives i den. Det som er ulempen er at han sitter fremovervendt. Ellers er den utrolig god å trille, den har god kalesje, men jeg kjøpte også med sol/insektsnett som er kjempepraktisk. Det er et insektsnett som går over hele vogna, og så er det på en "flapp" med solskjerming som går et stykke nedover.

Vogna veier 10 kg med hjulene på og er superenkel å folde sammen og sette opp igjen.

Du kan titte på www.joggingstroller.com

Dette er nesten som å høre flyfly :P

Så du er fornøyd med den, tydeligvis? Søren - jeg må få overtalt gubben om at den er verdt pengene...

Hatt det fint?

Skrevet

Så du er fornøyd med den, tydeligvis? Søren - jeg må få overtalt gubben om at den er verdt pengene...

Hatt det fint?

Og du vil ikke tro hva jeg har bestilt fra Tyskland... *rødmer*

Skrevet

Og du vil ikke tro hva jeg har bestilt fra Tyskland... *rødmer*

Jeg kan jo gjette :-)

Sa ikke du engang noe om at vognomanene på NM var litt - vel - ja?

Gjest hallow :o/
Skrevet

Peg Perego vogn som jeg kjøpte hos Fry Lyng var jeg storfornøyd med!

Skrevet

Jeg kan jo gjette :-)

Sa ikke du engang noe om at vognomanene på NM var litt - vel - ja?

*Plystre*

Skrevet

*Plystre*

Hehe... Vi er jo oppe i tre vogner vi og da, hvis vi regner med simotrilla etter jentungen som kommer til å bli sovevogn etterhvert...

Forresten kan jeg minne deg på at jeg skal til England i begynnelsen av juli, så om du har noen akutte behov kan du sende meg en mail :)

Skrevet

Hatt det fint?

Jeg er veldig fornøyd! Men den er jo dyr da, særlig i Norge.

Hadde det kjempefint i USA. Er på Island nå. Kaldt og vått, men fint her også.

Skrevet

Hehe... Vi er jo oppe i tre vogner vi og da, hvis vi regner med simotrilla etter jentungen som kommer til å bli sovevogn etterhvert...

Forresten kan jeg minne deg på at jeg skal til England i begynnelsen av juli, så om du har noen akutte behov kan du sende meg en mail :)

Hm... Skal til London i oktober, og siden jeg har hamstret te fra Whittards -og Meny har begynt å selge JellyBellies- så har jeg ingen akutte behov. Men takker for tilbudet :-D

Venter forresten på mail med nye bilder ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...