Gå til innhold

Ang. forestillinger som barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å?

Hvordan tolker du det inn i teksten?

Hvis jeg husker riktig:

pappa bærer vannet inn og sager ved for magda

hver lørdag må'n til byen med en finger han har sagt'a

om natta setter'n feller opp for skapet vårt har muser (*grøss* for en skrivefeil)

i natt så lå'n med luftgevær og skjøt på veggeluser

Å?

Hvis jeg husker riktig:

om natta setter'n feller opp for skapet vårt har muser (*grøss* for en skrivefeil)

Du har antagelig en tekst uten det siste verset:

En natt slo lynet ned i senga hos han pappa

Det slo'ke ned hos oss vi lå i kottet under trappa

Den natten var mor i by'n så hun ble ikke rammet

Men Magda gikk i flere da'r med ene benet lammet!

Skjønner du nå? ;o)

Skjønner du nå? ;o)

Åja! He he!

Ja, jeg har jo sunget det verset også, men jeg har faktisk aldri tenkt så langt som at Magda måtte befinne seg i pappas seng!!

men den var jo egentlig opplagt....;-)

Skjønner du nå? ;o)

Må jo også legge til at jeg så for meg Magda som en skikkelig gammel burugle som hadde leid ut en gammel kårbolig eller noe slikt, for å få litt hjelp med vann & ved! *he he*

Hadde aldri sett for meg henne som noe som pappa i huset kunne tenke seg en runde i halmen med! ;-)

Annonse

Må jo også legge til at jeg så for meg Magda som en skikkelig gammel burugle som hadde leid ut en gammel kårbolig eller noe slikt, for å få litt hjelp med vann & ved! *he he*

Hadde aldri sett for meg henne som noe som pappa i huset kunne tenke seg en runde i halmen med! ;-)

*fnis* jeg har heller ikke skjønt det før nå, og dessuten har jeg tenkt det samme som deg om magda

Jeg kom også på en ting jeg tenkte som barn.

Da jeg gikk på barneskolen, var det en gutt som var så slem og frekk mot de andre ungene. Jeg tenkte at hvis jeg ble kjæreste med han, så ville han være snill mot meg.

I dag vet jeg jo det at de slemme guttene ikke nødvendigvis er snill mot kjærestene sine heller.

mariaflyfly

Helt enig. Magda var definitivt ingen babe. :)

Gjest henja

Å?

Hvis jeg husker riktig:

En natt slo lynet den i senga inne hos han pappa.

Det slo´kke ned hos oss vi lå i kottet under trappa.

Den natta da var mor i ny´n så hu ble ikke ramma.

Men Magda gikk i flere da´r med ene menet lamma ;o)

Gjest Henja

Skjønner du nå? ;o)

.

Åja! He he!

Ja, jeg har jo sunget det verset også, men jeg har faktisk aldri tenkt så langt som at Magda måtte befinne seg i pappas seng!!

men den var jo egentlig opplagt....;-)

Jeg har tenkt på Magda på samme måte, og selv om jeg kan hele sangen, har jeg aldri sett for meg at hun var i fars seng. Trodde hun var ca. dobbelt så gammel som ham.

Men jeg har da også svært lite skitten fantasi. Dårlig fantasi i det hele tatt, egentlig...

Annonse

Jeg har tenkt på Magda på samme måte, og selv om jeg kan hele sangen, har jeg aldri sett for meg at hun var i fars seng. Trodde hun var ca. dobbelt så gammel som ham.

Men jeg har da også svært lite skitten fantasi. Dårlig fantasi i det hele tatt, egentlig...

Lynet _kunne_ jo ha slått ned to ganger, uten at det var nevnt i sangen, da! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...