Gå til innhold

Me har faatt ein gut!!!

Anbefalte innlegg

Plutseleg kom den store telefonen, i grunnen foer me hadde venta, og det medan eg sat inneklemt i eit kjempestort auditorium paa ein konferanse i Wien!

Eg saag det var af som ringte, men maatte avvisa telefonen, for eg kom meg ikkje ut. Daa mannen min proevde aa ringja litt etterpaa, maatte eg avvisa han og, men sat og trippa gjennom heile innleiinga, anar ikkje kva som vart sagt!

Endeleg kunne eg springa ut og ringja heim: Me har faatt ein gut som blir tre aar i august (fraa Bolivia)!

Resten av konferansen har eg faatt med meg lite av, eg sit paa internettkafe her i varmen no, og ventar berre paa aa faa reisa heim i morgon. Eg har vore og kjoept inn dei fyrste guteplagga, og gler meg saa til aa reisa!

Storesoester er kjempestolt og glad, og me reiser truleg innan ei vekes tid.

HURRA!

Glad helsing fraa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235062-me-har-faatt-ein-gut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hegemy

11

• stjernelys1365380962

4

• Karamelis

2

• Mattias1365380379

2

Annonse

Gjest ViTo-Tre

Gratulerer så mye med gutten!!! For en fantastisk nyhet. Tenk at det skulle gå så raskt for dere denne gang.Deilig....

Jenta vår blir også 3 år i august. Herlig alder.

Lykke til med resieforberedelsene og god tur.

.....så tar vi gjerne imot bilder om du har..... ,-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235062-me-har-faatt-ein-gut/#findComment-1799305
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...