Gå til innhold

Me har faatt ein gut!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hegemy

11

• stjernelys1365380962

4

• Karamelis

2

• Mattias1365380379

2

Gratulerer så mye med gutten! Så flott at det gikk raskt denne gangen. Dere ventet jo veldig lenge sist gang.

Det var nok spesielt å få beskjeden så langt hjemmefra. Kan tenke meg det var deilig å komme hjem til den stolte storesøster og pappa.

Lykke til med reiseforberedelsene........det blir en travel uke, men så deilig å få hente ham så raskt.

Klem fra

Grattis!

En gutt fra Bolivia, så kjempe spennende. Det var ikke mye tid å planlegge pakking og reise, men da gleder vi oss til dere kommer hjem(kanskje vi får noen reise brev underveis). Da kommer vi nedover for å hilse på.

Lykke til med forberedelser og til den store reisen.

Annonse

Gratulerer så mye med gutten!!! For en fantastisk nyhet. Tenk at det skulle gå så raskt for dere denne gang.Deilig....

Jenta vår blir også 3 år i august. Herlig alder.

Lykke til med resieforberedelsene og god tur.

.....så tar vi gjerne imot bilder om du har..... ,-)

Hei, og takk for gratulasjonar!

Me har ikkje fått bilete, og får det ikkje heller - det er Bolivia sin politikk at adoptivforeldre ikkje får bilete før henting, så det blir spanande å sjå kven som ventar!

Gjest ViTo-Tre

Hei, og takk for gratulasjonar!

Me har ikkje fått bilete, og får det ikkje heller - det er Bolivia sin politikk at adoptivforeldre ikkje får bilete før henting, så det blir spanande å sjå kven som ventar!

Oj.....ja DET blir virkelig spennende. Vi fikk heller ikke bilde da vi fikk gutten vår fra Peru. Husker det som om det var i går da AF rep. møtte oss på flyplassen i Lima med to små bilder av sønnen vår!!!!

Ønsker dere masse lykke til.

Annonse

Gratulerer med gutten. Skal dere til Santa Cruz? I tilfelle er vi en norsk familie med 2 adopterte barn som bor i Santa Cruz. Ønsker dere kontakt, så må dere bare oppgi en mailadresse vi kan nå dere på.

Å, det er klart me gjerne vil ha kontakt!

Kanskje de kan hjelpa oss med å anbefala eit hotell og?

Me reknar med å reisa nedover i løpet av 1-2 veker, og skal vera der i 5-6 veker. Eg har søkt opp ein del fine hotell på nettet, men det kan fort bli ganske dyrt. Eg tenkjer at eg gjerne vil bu ein stad med basseng, slik at ungane får noko å gjera på. Me tek gjerne imot tips til andre aktivitetar i området òg!

Skriv til meg på [email protected]

Eg gler meg masse!

Tusen takk!

Oj, for et slumpetreff. Jeg som nesten aldri er innom på DOL mer, og det første som møter meg er tildeling fra Bolivia. Gratulerer så mye! Gled dere, Bolivia er et fantastisk land, gutten vår er fra La paz.

Hvordan er ståa på adopsjonsfronten fra Bolivia for øyeblikket, forresten? Har det kommet godt i gang igjen, eller er det like ustabilt som det lenge har vært?

stjernelys1365380962

Så spennende å lese! Vi er også Bolivia-søkere, og blir ekstra glade for å lese om andre som får tildeling. Gratulerer så masse, og god tur! En uke til dere skal reise... Oj, det er ikke lang tid til å gjøre forberedelser. Men så herlig å få hjem den lille så raskt.

Beste hilsner

Gjest munèca

Så spennende å lese! Vi er også Bolivia-søkere, og blir ekstra glade for å lese om andre som får tildeling. Gratulerer så masse, og god tur! En uke til dere skal reise... Oj, det er ikke lang tid til å gjøre forberedelser. Men så herlig å få hjem den lille så raskt.

Beste hilsner

Så kjekt med flere Boliviasøkere her inne. Hvor langt er dere i prosessen?

Har dere fått distrikt/by?

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...