Gå til innhold

Me har faatt ein gut!!!

Anbefalte innlegg

Oj, for et slumpetreff. Jeg som nesten aldri er innom på DOL mer, og det første som møter meg er tildeling fra Bolivia. Gratulerer så mye! Gled dere, Bolivia er et fantastisk land, gutten vår er fra La paz.

Hvordan er ståa på adopsjonsfronten fra Bolivia for øyeblikket, forresten? Har det kommet godt i gang igjen, eller er det like ustabilt som det lenge har vært?

Hei på deg!

Alltid kjekt å høyra frå andre Bolivia-adoptantar!

I 2004 kom det to barn til Noreg, etter det har det vore stille heilt til april i år. Då kom den fyrste tildelinga av dei "nye", og no vart altså me nummer to. Det tok berre ni månader frå papira vart sende ned, så det var kjemperaskt! Det kan vera fordi me hadde høgare aldersgodkjennig, 0-4, då kan det visst gå raskare, fordi det er fleire større barn som treng foreldre. Og ein treåring er heilt perfekt, synest eg!

Takk for svar og helsing!

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hegemy

11

• stjernelys1365380962

4

• Karamelis

2

• Mattias1365380379

2

Så spennende å lese! Vi er også Bolivia-søkere, og blir ekstra glade for å lese om andre som får tildeling. Gratulerer så masse, og god tur! En uke til dere skal reise... Oj, det er ikke lang tid til å gjøre forberedelser. Men så herlig å få hjem den lille så raskt.

Beste hilsner

Å, så kjekt - det er kjekt å høyra frå fleire med same land.

No veit me ikkje sikkert når me kan reisa, me skal visst få ein rettsdato fyrst, slik at det kan henda me må drøya det litt lenger, men i dag har me jobba i eitt med å laga barnerom, så det er no på det næraste ferdig.

Lukke til vidare i prosessen!

sibadulla*4

Kjære hegemy!

Det er sjelden jeg er inne på DOL for tiden - blir lite tid til det med to småfolk i hus :o) Men, for en stor nyhet jeg så her i kveld: ENDELIG var det deres tur!!!!! Tenk; en liten lillebror! Det er stort... Kan tenke meg at alle hjerter - hos stolte foreldre og storesøster - gleder seg veldig nå! Så flott at dere får reise så fort (dere rekker vel ikke "lande" en gang, før dere skal opp i luften - på vei til Bolivia :o) Ønsker dere lykke til med innspurten, de siste forberedelser og Den Store Reisen. Jeg er sååå glad på deres vegne :o)

Gratulasjonsklemmer,

Annonse

stjernelys1365380962

Å, så kjekt - det er kjekt å høyra frå fleire med same land.

No veit me ikkje sikkert når me kan reisa, me skal visst få ein rettsdato fyrst, slik at det kan henda me må drøya det litt lenger, men i dag har me jobba i eitt med å laga barnerom, så det er no på det næraste ferdig.

Lukke til vidare i prosessen!

Takk for det, og i like måte. Så koselig å ha fått ferdig barnerommet også. Håper det ikke tar lang tid før dere får en rettsdato, så dere slipper å vente altfor lenge.

Hilsen

stjernelys1365380962

Så kjekt med flere Boliviasøkere her inne. Hvor langt er dere i prosessen?

Har dere fått distrikt/by?

Klem fra

Så vidt jeg har forstått så ble papirene våre sendt nedover sammen med flere i vinter. I slutten av februar. Vi har fått Cochabamba som distrikt. Hva med dere?

Annonse

Gjest Munèca

Så vidt jeg har forstått så ble papirene våre sendt nedover sammen med flere i vinter. I slutten av februar. Vi har fått Cochabamba som distrikt. Hva med dere?

Hei.

Vi har hatt dokumentene våre i Bolivia i snart 5 mnd nå. Vi har Santa Cruz som distrikt/by.

Kanskje vi reiser til Bolivia omtrent samtidig? Det hadde vært koselig.

Klem

stjernelys1365380962

Hei.

Vi har hatt dokumentene våre i Bolivia i snart 5 mnd nå. Vi har Santa Cruz som distrikt/by.

Kanskje vi reiser til Bolivia omtrent samtidig? Det hadde vært koselig.

Klem

Ja, det hadde vært veldig hyggelig!! Håper på en fortsatt positiv trend hva gjelder tildelinger framover.

Hilsen

poccahontas

Hei, og gratulerer så mye med gutten! Vi er også Boliviasøkere, og har papirene våre i Santa Cruz fra april 06. Det hadde vært fint og få kontakt med dere etter at dere har vært på hentereisen, vi trenger nok noen tips osv..

Dere får i alle fall ha lykke til med alle forberedelsene i tiden som kommer, og ha en flott tur!

Hei, og gratulerer så mye med gutten! Vi er også Boliviasøkere, og har papirene våre i Santa Cruz fra april 06. Det hadde vært fint og få kontakt med dere etter at dere har vært på hentereisen, vi trenger nok noen tips osv..

Dere får i alle fall ha lykke til med alle forberedelsene i tiden som kommer, og ha en flott tur!

Tusen takk!

Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], så skal du få all informasjon me kan gje om både Santa Cruz og Bolivia og reisa.

Hei!

Ja, det skal jeg se om jeg får gjort. Kan du sende en bestilling så slipper jeg å lete i arkivet etter adressen din? :-)

Eg har lagt inn bestilling på sida di.

Me reiser om halvanna veke (truleg). Trur du du greier det før den tid? Elles vil me jo skriva det meste når me kjem heim likevel, så det går fint.

Takk!

Heisann! Må nesten gratulere deg her inne og! Var sikker på at eg hadde gjort det, men det må ha blitt med tanken. Vart så satt ut av det eg las ang. den etterlengta telefonen! ;)

Me er såå glade på dåkas vegne, og prinsessa vår er kjempeglad for at det vart litlebror til Peru-veninna og!

Me venter spent på reisebrev frå den spennande reisa!!

Mange klemmer frå Lanka og familien!! :)

Hei Hegemy!

GRATULERER så mye med lillebror, det var kjempekoselige nyheter å få en mandags morgen.

Lykke til med forberedelsene til reisen, regner med at det blir en hektisk uke!!!

Stor klem fra

Tusen takk!

Så kjekt å høyra frå deg igjen. Går det fint med din gut? Me gler oss no veldig til å reisa, men det er stappfullt på flya, så me har problem med å koma av garde.

Kryss fingrane!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...