Gå til innhold

Me har faatt ein gut!!!

Anbefalte innlegg

Heisann! Må nesten gratulere deg her inne og! Var sikker på at eg hadde gjort det, men det må ha blitt med tanken. Vart så satt ut av det eg las ang. den etterlengta telefonen! ;)

Me er såå glade på dåkas vegne, og prinsessa vår er kjempeglad for at det vart litlebror til Peru-veninna og!

Me venter spent på reisebrev frå den spennande reisa!!

Mange klemmer frå Lanka og familien!! :)

Tusen takk!

Jo, det var stort. Nett no har me fått melding om å koma ned så snart me berre kan, men alle fly er fulle!

Både AF og Egersund er på saka, og her sit eg i ein annan by og ventar i spenning! Eg kjem heim fredag, dei ville me skulle reisa måndag, men nett no ser det ut som om det ikkje er plassar på flya. Kryss fingrane for at det ordnar seg, så me kan koma av garde!

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hegemy

11

• stjernelys1365380962

4

• Karamelis

2

• Mattias1365380379

2

Mattias1365380379

Tusen takk!

Så kjekt å høyra frå deg igjen. Går det fint med din gut? Me gler oss no veldig til å reisa, men det er stappfullt på flya, så me har problem med å koma av garde.

Kryss fingrane!

Hei igjen!

Ja, det går kjempefint med vår lille gutt! Han gleder seg veldig til å bli storebror, og det helst til en liten gutt (-:

Jeg har mailadressen din fortsatt, skal se om jeg kan få sendt en liten tilstandsrapport og bilde etterhvert!

Håper dere snart får plass på fly og kan ta fatt på den lange reisen for å hente hjem lillebror, skal krysse alt jeg har for dere!!!

Lykke til!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...