Gå til innhold

Si fra at barnet kommer i bursdag?

Anbefalte innlegg

Junior er bedt i bursdag til ei i barnehagen i helga. Ser i kveld at det nederst på invitasjonen står (ferdig opptrykte invitasjoner) "vennligst si fra om du kan komme". Er det da vanlig å ringe for å si at han kommer? Ellers har jeg bare ringt om han ikke kommer. Hater å ringe slik til folk jeg aldri har snakket med, og ikke står det mobilnummer så jeg kan sende ei meld heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235091-si-fra-at-barnet-kommer-i-bursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RIng!!!

Du må selfølgelig ringe.

Jeg syns det er svært uhøflig og ikke svare. Når det står slik vil de nok ha svar på om det kommer eller ikke. Ikke morsomt å stå der og ikke ane om hvor mange som kommer. Dessuten vil de kanskje invitere noen andre i stede om ditt barn ikke kommer. Svært kjipt med folk som sitter å opptar en plass som ikke kommer.

Jeg ville ringt når det står sånn. Du trenger jo ikke si mer enn hvem du er forelder til, takke for invitasjonen og si at h*n kommer.

Ja, skal ringe å si fra. Hadde bare ikke lagt merke til at det stod dette før nå. Men det er kanskje sent på en fredagskveld å ringe nå, eller? Bedre å ringe i morgen formiddag eller?

Ja, skal ringe å si fra. Hadde bare ikke lagt merke til at det stod dette før nå. Men det er kanskje sent på en fredagskveld å ringe nå, eller? Bedre å ringe i morgen formiddag eller?

Hvis du ringer nå, så har du det unnagjort :o)

Det er ikke for sent å ringe nå. Men i morgen formiddag er selvsagt helt fint det også :o)

Annonse

Gjest Tatjana

Naturligvis må du ringe når de har bedt om det. Det er ikke så farlig skjønner du.

Jeg pleier å gjøre det omtrent slik: "Hei, det er Tatjan, mammaen til X. Jeg ville bare si fra at X komer i bursdagen." og så litt sånn GPP, a la, X gleder seg veldig og dette blir morsomt og sånn.

De fleste mennesker er faktisk veldig hyggelige. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...