Gå til innhold

lær meg å le..=)

Anbefalte innlegg

Gjest -baresmiler-

(veit ikke helt hvor dette innlegget kan passe, så jeg poster det på litt ulike forum i håp om at det dukker opp noen med tips)

Det her høres sikkert inmari idiotisk ut, men jeg trenger bokstavelig talt konkret hjelp til å lære å le..

Altså, jeg er ei glad jente og digger komedier og festlige ting som folk flest, men jeg ler så lite. Altså dvs, jeg smiler men det kommer lite lyd. Prøver jeg å legge til latter så høres det bare falskt ut og folk tror at det er en påtatt latter, noe det jo faktisk er, selv om jeg er i såpass godt humør at jeg vil le..

Og det her er kjipt rett og slett. For i sammenhenger med mange folk og jeg har det topp og alle ler, mens jeg bare smiler eller kommer med "fake" latter, så tror jo alle at jeg sånn egentlig ikke har det gøy..

ja, det her er et seriøst innlegg. -Og jeg lurer da altså på om det fins noen konkrete "øvelser" som på en eller annen måte kan hjelpe meg til å le..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235115-l%C3%A6r-meg-%C3%A5-le/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan begynne å øve deg hjemme? Stå foran speilet og teste ut forskjellige lattere?

Du er tydeligvis et menneske med sans for humor, så det er ikke det som er problemet. Poenget er å få uttrykt det fysisk.

Du kunne leie flere komedier og teste ut forskjellige måter å le på? Nekte deg selv å le når du har lyst til å le?

Kanskje den fake latteren din er ekte?

Lykke til! Lattermild hilsen

Gjest Rosalind

Kanskje du kan begynne å øve deg hjemme? Stå foran speilet og teste ut forskjellige lattere?

Du er tydeligvis et menneske med sans for humor, så det er ikke det som er problemet. Poenget er å få uttrykt det fysisk.

Du kunne leie flere komedier og teste ut forskjellige måter å le på? Nekte deg selv å le når du har lyst til å le?

Kanskje den fake latteren din er ekte?

Lykke til! Lattermild hilsen

Her er det mange rare innlegg for tiden!

Gjør du narr eller er dette ett seriøst innlegg.

Dette handler om å slippe seg selv løs! Det handler om å ikke tenke på seg selv.

Her er det mange rare innlegg for tiden!

Gjør du narr eller er dette ett seriøst innlegg.

Dette handler om å slippe seg selv løs! Det handler om å ikke tenke på seg selv.

Jeg har heller ikke latter, så det handler nok ikke bare om å slippe seg løs nei. Har til en viss grad klart å trene det opp, men at det er en psykisk sperre eller noe, det er tull. ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...