Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange venner og andre forteller at barna reagere på sukker ved å bli hypre. Pussig nok gjør ikke mine det. Nå er de riktignok ganske aktive hele døgnet, men har ikke merket at rosiner eller andre søte ting gjør store forskjellen.

Våre blir heller ikke hyper av sukker, men de blir slappe og kranglete om de får i seg store mengder sukker.

STorebror reagert en stund på lakris, spesielt rein lakris. Han ble spinnvill og ukonsentrert.

Gjest Calóni

Mange venner og andre forteller at barna reagere på sukker ved å bli hypre. Pussig nok gjør ikke mine det. Nå er de riktignok ganske aktive hele døgnet, men har ikke merket at rosiner eller andre søte ting gjør store forskjellen.

Jeg reagerer på sukker, og jeg er 22 år ;)

I know! Jeg har en som ikke reagerer på noe, og en som blir helt spinnvill! Sjokolade funger greit på den spinnville, men alt annet (også sukkerfrie drops) gjør at han klatrer på veggene.

Det er mange som reagerer på endel av tilsetningsstoffene i godteriet.

HAdde ei jente i b.hg som ble spinnvill av sukker. Og til en spesiell anledning da barna fikk bamsemums, fikk ho sukkerfrie drops -vi trodde vi gjorde noe lurt.....

Det gikk ikke lang tid for jenta spinnevill, klippte istykker regnjakka m.m.

Mamman tok det fint, og beklaget at ho ikke hadde fortalt oss om tilsetningsstoffene jenta reagerer på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...