Gå til innhold

HATER HANN

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

jeg er så idiot...

sitter og leser dommen om og om igjen..

at jeg voldtok han...blir så forbannet...

vil lese mer.

Skrevet

hei Violsa:) har fulgt med deg i denne saken selv om jeg ikke har kommentert så mye.. Nå skulle jeg ønske du la disse papirene fra deg for en stund og heller så på hva du har i deg selv, jeg er nemlig sikker på at det finnes ei real, sterk, fornuftig og omtenksom jente der! men det du gjør nå er å stenge deg selv inne;-) endelig er drittsekken dømt og uansett hva som skjer med hensyn til soning etc så VANT du faktisk... det beste du kan gjøre er å ikke ofre ham en eneste tanke, det er han ikke verdt:)

Nå må du leve ditt liv og det er fullt av muligheter og gode opplevelser, det er faktisk sant:) klem fra meg + en dytt i ryggen;)

Gjest Violsa
Skrevet

hei Violsa:) har fulgt med deg i denne saken selv om jeg ikke har kommentert så mye.. Nå skulle jeg ønske du la disse papirene fra deg for en stund og heller så på hva du har i deg selv, jeg er nemlig sikker på at det finnes ei real, sterk, fornuftig og omtenksom jente der! men det du gjør nå er å stenge deg selv inne;-) endelig er drittsekken dømt og uansett hva som skjer med hensyn til soning etc så VANT du faktisk... det beste du kan gjøre er å ikke ofre ham en eneste tanke, det er han ikke verdt:)

Nå må du leve ditt liv og det er fullt av muligheter og gode opplevelser, det er faktisk sant:) klem fra meg + en dytt i ryggen;)

vet ikke...er så sinna..

leste dommen

så var det så alvorlig

frihetsberøvelse

Gjest Violsa
Skrevet

er så teit... med å fortrenge...

er såååå glad..

så er jeg både voldtatt... og frihetsberøvelse..

han vil hevne ,eg....vet det

Gjest a survivor
Skrevet

Det kan være viktig å prate masse om dette i ettertid.

Skrevet

Dommen skal gjenta det han har påberopt seg for å bli frifunnet, selv om det er helt håpløst, som at det var du som voldtok ham. Det betyr ikke at dommerne er enige i det han sier. Ser du nøyere etter står det noe som "tiltalte anfører ...". Det er for at han (og du) skal vite at dommerne har hørt hva han har sagt, men ikke er enige i det. Hvis ikke kunne han f.eks. anket fordi dommerne ikke hadde fått med seg hva hans forsvar gikk ut på. Han ble dømt, så du vet at de ikke er enige.

Gjest Lysglimt
Skrevet

vet ikke...er så sinna..

leste dommen

så var det så alvorlig

frihetsberøvelse

Er nok ikke bare å "legge fra seg" dette,som jeg skrev en gang tidligere,det er noe du må lære deg å leve med.

Men du kan få et godt liv alikevel,men du trenger sikkert tid på å bedarebeide,sørge og få være SINT,for det har du all rett til og god grunn til.

Såg at noen skrev noe om hevn her en plass,tror det ble slettet.Til det vil jeg si...Den beste "hevnen" du noen gang vil/kan få,er fremgang i ditt eget liv.

Når "stormen" har roet seg rundt deg,når du tenker klarere,så skap et godt liv for deg selv :)

Det fortjener du,han vil få som han fortjener...på en eller annen måte.

Kanskje du en gang/dag i fremtiden kan "gi slipp" på dette,men det er ikke gjort på en to tre...

Ønsker deg alt godt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...