Gå til innhold

Sprinkelseng

Anbefalte innlegg

uvitende......!
Skrevet

Eg sit her å lurer litt på noko..

Kor lenge er det "vanlig" (alt er relativt) at dei små ligg i sprinkelseng???

Skrevet

Mine turboer har ligget i sprinkelseng til de klarte å klatre ut av den ca 9 mnd, og ca 1 år)

Den yngste, og rolige ligger enda i sprinkelsenga. (2,5 år) han lærte så sent å gå ut av den at da hadde han kontroll/balanse til det. Men nå begynner han å vokse ut av senga, så det er nok på tide å få fatt på ei skikkelig seng nå ja..

Skrevet

Det eldste barnet jeg vet som lå i sprinkelseng var 5 år gammelt, men det hører nok til sjeldenhetene.

Mine to lå i sprinkelsenga til de var 3,5 år.

Skrevet

Mine har fått vanlig seng når de har vært 2,5 år.

Skrevet

Elste var 2,5 år når hun fik voksenseng.

Mellomste fik ny seng på 2 års dagen.

Tenkte å gjøre det samme for den yngste som blir 2 år nå i august. Han har begynt å klatre ut allrede ;)

Gjest alegre
Skrevet

Eldste til hun var 4, minstemann til han var 3,5. Ikke spesielt lange noen av dem, og de har likt seg godt i sprinkelsenga. Senga er tett i begge ender, kanskje derfor de syntes det var lunt og koselig å ligge der - eller kanskje det var mamma som syntes det var koselig ;-)

Skrevet

Jeg håper å lage et småsøsken til frøkna mi som vil komme omtrent når hun er 2-2,5 år, så da hadde jeg tenkt å bytte ut senga hennes litt før den neste kommer sånn at jeg ikke trenger enda en sprinkelseng.

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Aner ikke hvor lenge det er vanlig, men min yngste har akkurat flyttet til stor seng, og han er 2 år og 3 mnd.

Skrevet

Datteren vår fikk ny seng et par mnd. før hun fylte 2.

Gjest Fru. Hagen
Skrevet

Syns det er hyggelig med de små i sprinkelsengen sin jeg, så her beholder vi de i sprinkelsengen så lenge som mulig :o) Så lenge barnet bruker nattbleier og ikke har behov for å stå opp og gå på do, og det er plass nok i sengen ser jeg ingen grunn til å bytte seng.

Skrevet

Mine sluttet å ligge i sprinkelseng da de var 2 år. Den yngste klatret ut av sprinkelsenga lenge før den tid, så det var like greit å bytte... Jeg syns de fylte hele senga rundt den alderen, men det er jo forskjell på størrelsen på både unger og senger!

Skrevet

Mine hadde sprinkelseng til de var rundt 4 år.

Skrevet

Våre jenter flyttet over i køyeseng når storesøster var 3 og lillesøster 2 år. Det gikk helt fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...