Gjest Amoline Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg var til endokrinolog for en utredning og der viste det seg at jeg hadde lavere stoffskifte enn før. Jeg har i lengre tid hatt symptomer som slapphet og har ikke orket stort, leiligheten er rotete og har ikke orket å rydde, og det meste må jeg mobilisere en god del energi for å gjennmføre. Har en del psykiske problemer fra før og går på cipralex, risperdal, topimax og noe seroquel (ikke høy dose på sistnevnte), men har blitt en god del bedre psykisk. I tillegg fant de en cyste i hypofysen min og nå ska jeg trappe ned på risperdal for å se om den produserer prolaktin. Legen min sier at jeg skal starte med Levaxin nå, men jeg lurer likevel på om tiden er inne? Kan det være at stoffskiftet mitt stiger til normalen når jeg slutter på risperdal og prolaktin verdiene evt går ned? Kan det være lurt å vente med Levaxin? Kan unødvendig bruk av Levaxin ødelegge stoffskiftet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235240-nhd-levaxin-og-risperdal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.