Gå til innhold

Holder dere vekta nå om sommeren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Jeg pleier å gå ned noen kilo om sommeren. Jeg spiser som regel litt mindre, orker ikke så mye mat i varmen, pluss at man er som regel i litt mer aktivitet om sommeren. Nå er jeg gravid da så nå går det bare oppover oppover og oppover :)

Gjest amparro....

Jeg går alltid ned i vekt om sommeren, som regel 4-5 kilo.

Det er for så vidt veldig greit, de samme kiloene klabber seg godt fast igjen i løpet av vinteren :-P

Så heldig dere er da! Jeg går bare opp og jeg får heller ikke mindre matlyst. Jeg spiser fete sauser, potetgull og alt jeg ikke skal ha :-) Nå vokser jeg snart ut av tøyet mitt og ingenting er kjipere en det!

Så heldig dere er da! Jeg går bare opp og jeg får heller ikke mindre matlyst. Jeg spiser fete sauser, potetgull og alt jeg ikke skal ha :-) Nå vokser jeg snart ut av tøyet mitt og ingenting er kjipere en det!

For mitt vedkommende så har det nok med det at jeg sitter på ræva stort sett hele vinteren, kun avbrutt av snømåking og slikt. Og så skal julekaker og - godteri prøvesmakes gjennom hele advent og jul...og "ryddes bort" utover januar... ;-)

Om sommeren fråtser jeg i vannmelon, grønnsaker og bær, drar mye på tur med ungene, jobber i hagen,sykler...

Hadde jeg bodd i varmere strøk, er det nok stor sjanse for at jeg ikke hadde vært fullt så...kompakt :o)

Annonse

Gjest efoll

Jeg legger nok ikke på meg så mye, det er mye lettere om vinteren. når det gjelder grillmat, så blir jeg egentlig ganske fort lei av det. Men rød og hvit vin, derimot....Og for ikke å snakke om is!

Men vi spiser også mye frukt og bør om sommeren, og lager deilige salater. Prøv det, og se om det hjelper! Desuten er det mer lystbetont å røre på seg på denne årstiden, så det er lett å øke aktivitetsnivået. Gå deg en tur! Lykke til, ikke gi opp!

Nei, jeg holder vekta ganske stabil hele året.

Men da jeg er på ferie klarer jeg det ikke helt. Men oftest går jeg ned en kilo uka før jeg reiser:-)

Synes det er lettere å øke aktivitetsnivået på sommeren. Sykler mer + er mer ute og mindre i sofaen.

For å svare på overskriften din, så nei, jeg holder ikke vekta bestandig på sommeren.

Men skitt au.........ingen overvekt å snakke om, jeg lever livet bare en gang, er sterk i kroppen, ellers sunn og vil egentlig bare kose meg på sommeren jeg....den er jo så kort, og så verdifull!

Så at bilringen blir litt større rundt midja til tider, ja det får bare våge seg.....den forsvinner når jeg beveger meg litt mer igjen.....:0)

og 1 åringen går vel snart, og da blir det ikke særlig stillesittende på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...