Gå til innhold

vondt i magen når jeg vil noe

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i magen i dag igjen...
Skrevet

Hvorfor skal jeg bestandig få vondt i magen hver gang jeg sier min mening eller ønsker noe?

Jeg er bestandig livredd for å få kjeft eller bli "angrepet" når jeg vil noe.

Klarer ikke sette fingeren på hvorfor jeg har det slik.

eks: Sier jeg ifra til mannen min at jeg ønsker å få tak i ny pute til sofa`n for den gamle er slitt...vær trygg på at jeg får vondt i magen når jeg sier i fra om dette.

Sier jeg fra til moder`n at jeg ikke vil besøke henne akkurat nå,-vil jeg få vondt i magen.

Sier jeg i fra til ste-sønnen at det var slemt gjort av han å stjele rabarbra fra nabo`n,-så får jeg vondt i magen når jeg sier i fra.

Jeg går nesten konstant med vondt i magen for at jeg skal få konsekvenser for at jeg sier noe. Dette er såvisst veldig slitsomt.

Hvorfor er jeg slik...og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette "vondtet"?

Skrevet

Har det akkurat som deg, så dette skulle jeg også gjerne hatt svar på.

I tillegg får jeg problemer med å finne ord og stotrer gjerne også for sikkerhets skyld.

thinkerbell
Skrevet

Kan dette ha noe med din oppvekst å gjøre? Du skriver "Jeg er bestandig livredd for å få kjeft eller bli "angrepet" når jeg vil noe." -hvorfor? Ble du angrepet eller straffet på noen måte dersom du sa i fra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...