Gjest vondt i magen i dag igjen... Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor skal jeg bestandig få vondt i magen hver gang jeg sier min mening eller ønsker noe? Jeg er bestandig livredd for å få kjeft eller bli "angrepet" når jeg vil noe. Klarer ikke sette fingeren på hvorfor jeg har det slik. eks: Sier jeg ifra til mannen min at jeg ønsker å få tak i ny pute til sofa`n for den gamle er slitt...vær trygg på at jeg får vondt i magen når jeg sier i fra om dette. Sier jeg fra til moder`n at jeg ikke vil besøke henne akkurat nå,-vil jeg få vondt i magen. Sier jeg i fra til ste-sønnen at det var slemt gjort av han å stjele rabarbra fra nabo`n,-så får jeg vondt i magen når jeg sier i fra. Jeg går nesten konstant med vondt i magen for at jeg skal få konsekvenser for at jeg sier noe. Dette er såvisst veldig slitsomt. Hvorfor er jeg slik...og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette "vondtet"? 0 Siter
Aramir Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Har det akkurat som deg, så dette skulle jeg også gjerne hatt svar på. I tillegg får jeg problemer med å finne ord og stotrer gjerne også for sikkerhets skyld. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kan dette ha noe med din oppvekst å gjøre? Du skriver "Jeg er bestandig livredd for å få kjeft eller bli "angrepet" når jeg vil noe." -hvorfor? Ble du angrepet eller straffet på noen måte dersom du sa i fra? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.