Gå til innhold

du kan løpe-men du kan ikke gjemme deg ??!

Anbefalte innlegg

Gjest enten/eller...

Vel...

jeg føler faktisk det:

at når jeg er aktiv, hele tiden skjer noe, hele tiden er sosial, hele tiden er i aktivitet , slik at jeg ikke får tid til å tenke, tid til å kjenne på rastløshet, uro og kjedsomhet, jeg rekker ikke å bli deprimert og jeg rekker ikke å få sosial angst.. vel da er jeg ganske fornøyd... selv om jeg blir sliten...

Dersom jeg roer meg ned, hvilket jeg bør gjøre for å ikke slite meg ut, siden jeg har 2 små barn , så blir det på andre siden av skalaen, da blir jeg dperimert, tankefull, isolert, sosial angst, tiltaksøs, mister energi osv.

Så, altså, kan jeg løpe og gjemme meg litt...

Men hvordan finne ut et levesett midt i mellom disse 2 ? det er utfordringen, for jeg er enten/eller

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...