pus Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hei Skal begynne å trene, og er veldig utålmodig som person og trenger å kjenne raske resultater. Har trent endel før. Jeg ønsker å oppnå vektredusksjon, og jeg ønsker å bli strammere i fisken. Jeg synes styrketrening er kjedelig, så det skal jeg styre unna. Jeg liker aerobic pga musikken og bevegelsene.. men er aerobic 3 ganger i uken nok til å oppnå ønsket effekt ? Hva med roller-blades forresten ? det synes jeg er morsomt. 0 Siter
Gjest Nomaden Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 All trening er god trening, men jeg ville definitivt satset på å trene styrke et par ganger i uka også. Det er kanskje kjedlig i starten, men så fort resultatene kommer er dette veldig motiverende for å fortsette. Finn deg en treningspartner, tenk litt mere på hva du putter i munnen og kjør på. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg startet med styrke trening. Sjekk ut iform.no. Der er det mange gode tips i forhold til trening!! 0 Siter
Piraye Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Med riktig instrukør er spinning et rent helvette, men funker som faen! Dog er 99% av instruktørene litt slappe. 0 Siter
Gjest missa n. Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Trente av meg 15 kg i en fei ved spinning og aerobic/step 3-5 ganger i uken. Funker som fjell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.