pus Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei Skal begynne å trene, og er veldig utålmodig som person og trenger å kjenne raske resultater. Har trent endel før. Jeg ønsker å oppnå vektredusksjon, og jeg ønsker å bli strammere i fisken. Jeg synes styrketrening er kjedelig, så det skal jeg styre unna. Jeg liker aerobic pga musikken og bevegelsene.. men er aerobic 3 ganger i uken nok til å oppnå ønsket effekt ? Hva med roller-blades forresten ? det synes jeg er morsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nomaden Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 All trening er god trening, men jeg ville definitivt satset på å trene styrke et par ganger i uka også. Det er kanskje kjedlig i starten, men så fort resultatene kommer er dette veldig motiverende for å fortsette. Finn deg en treningspartner, tenk litt mere på hva du putter i munnen og kjør på. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg startet med styrke trening. Sjekk ut iform.no. Der er det mange gode tips i forhold til trening!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Med riktig instrukør er spinning et rent helvette, men funker som faen! Dog er 99% av instruktørene litt slappe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missa n. Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Trente av meg 15 kg i en fei ved spinning og aerobic/step 3-5 ganger i uken. Funker som fjell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.