Gå til innhold

Supersårbar

Gjest sluttet med cipralex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg leste innlegget ditt,og kjente meg igjen. Jeg var for noen år tilbake også veldig sårbar,og gråt veldig lett. Nå vet jo ikke jeg noe om hva som kan være årsaken til at du er så supersårbar og hvor lenge du har hatt det sånn,men for meg dreide det seg om mye sorg og at jeg ikke hadde blitt bekreftet noe særlig på det følsesmessige plan.Jeg syntes du bør nevne dette for noen og høre med legen din ang tablettene,men selv fikk jeg hjelp gjennom terapi. Gestaltterapaut og addiktolog.Jeg håper du finner ut av det. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235362-supers%C3%A5rbar/#findComment-1802915
Del på andre sider

Gjest sluttet med cipralex

Hei

Jeg leste innlegget ditt,og kjente meg igjen. Jeg var for noen år tilbake også veldig sårbar,og gråt veldig lett. Nå vet jo ikke jeg noe om hva som kan være årsaken til at du er så supersårbar og hvor lenge du har hatt det sånn,men for meg dreide det seg om mye sorg og at jeg ikke hadde blitt bekreftet noe særlig på det følsesmessige plan.Jeg syntes du bør nevne dette for noen og høre med legen din ang tablettene,men selv fikk jeg hjelp gjennom terapi. Gestaltterapaut og addiktolog.Jeg håper du finner ut av det. Lykke til.

Hva er addiktolog?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235362-supers%C3%A5rbar/#findComment-1804250
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...