Gjest uni eller bi? Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kan man være hypoman selv om man sover normalt ved hjelp av diverse piller som brukes mot søvnvansker (som opprinnelig oppsto som følge av depresjon). Når man orker et ganske høgt aktivitetsnivå, høgere enn det som er normalt for en selv og kanskje for folk generelt. Tar mye lettere på ting enn en pleier. Ikke urkitisk i forhold til slik andre er, men kanskje i forhold til slik en selv pleier å være. Forandrer klesstil. Bruker litt mer penger enn man i ettertid tenker at man burde, men ikke snakk om store summer. Føler seg ganske uhemmet (ikke så anre reagerer på det, det er bare positivt) enn man pleier. Ønsker meg tilbake dit. Etter å ha vært deprimert lenge, vet jeg ikke hva som er normalt. Det er som depresjonen er det normale for meg. Så føltes det nesten magisk da den slapp taket (bare for noen uker) ?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235386-hypoman-eller-frisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.