Gå til innhold

Hvor gammelt må barnet være før utredning ADHD?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Samfunnskritiker

Jeg ville nevnt mine bekymringer til helsestasjonen/ treårs kontroll eller fem. Fått de til å hjelpe med vurdering, tips og tiltak før utredning.

Utredningen tar relativ kort tid, ca. en tre mnders tid skal holde. Når folk snakker om at ting tar tid, er det ofte i påvente av hjelp eller å bli trodd.

Gjest mamma til godjenta

Jeg ville nevnt mine bekymringer til helsestasjonen/ treårs kontroll eller fem. Fått de til å hjelpe med vurdering, tips og tiltak før utredning.

Utredningen tar relativ kort tid, ca. en tre mnders tid skal holde. Når folk snakker om at ting tar tid, er det ofte i påvente av hjelp eller å bli trodd.

Takk for svaret! Jenta mi er straks 4 år. Lurer på om vi skal nevne det på 4-års kontroll (hvis det blir kontroll på 4 år, er ikke helt sikker), eller om vi skal avvente.

oppptimisten

Takk for svaret! Jenta mi er straks 4 år. Lurer på om vi skal nevne det på 4-års kontroll (hvis det blir kontroll på 4 år, er ikke helt sikker), eller om vi skal avvente.

Jeg har ei venninne som bor i Danmark, og de startet med utredning på jenta si når hun var 3,5 år gammel..

Gjest Samfunnskritiker

Stikk innom helsesøster og bare spørr du? Avtal eventuellt en time. Vi må ikke vente til ordinært oppsatte timer. Eventuellt fastlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...