Gjest Lamictal og sånt Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Etter at jeg begynte med Lamictal så har det skjedd store endringer med meg. Jeg har foreløpig fått diagnosen bipolar (2?), men jeg lurer på om jeg kanskje har ustabil emosjonell pf i tillegg også? Noe jeg ikke forstår er om Lamictalen bidrar til å dempe impulsiviteten samtidig som den er stemningstabiliserende? Før har jeg alltid vært veldig impulsiv, har hatt lett for å avbryte noen eller bare MÅ si det jeg tenker på, selv om det ikke passer der og da. Det er jo veldig slitsomt, og jeg har ofte vært flaut pga at jeg ikke klarte å holde impulsene mine inne. Nå kan jeg oppleve at mye av den impulsiviteten forsvinner og at jeg faktisk kan sitte og lytte til noen uten at jeg MÅ bryte inn og fortelle noe fra mitt eget liv. Så dette skjønner jeg ikke helt. Virker Lamictal på den måten også? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235408-kan-lamictal-bidra-til-%C3%A5-dempe-impulsitiviteten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.