Gå til innhold

Idiotregjeringen lot afganerne presse seg!


Gjest Siste gang jeg stemmer rødt!

Anbefalte innlegg

Gjest Siste gang jeg stemmer rødt!

Hva tenker sosialistene som går tvers imot meningene til flertallet av den norske befolkningen, nok en gang?

Jeg hadde tro på at regjeringen skulle være standhaftige og stå på sitt for en gangs skyld, men nei da, ikke denne gangen heller.

Bare på nettavisens meningsmåling svarer 87% av leserne at de vil de skal sendes ut.

http://www.nettavisen.no/innenriks/politikk/article664187.ece

Alle meningsmålingene peker samme veien, at det ikke skal gå an å sultestreike seg til opphold her i landet.

Allikevel lar regjeringen seg presse, helt utrolig!

Ved neste valg stemmer jeg ikke på sosialistene lenger, etter å ha vært sosialist hele livet. Nok er nok!

Den røde asylpolitikken har jeg fått nok av for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    67

  • Dorthe

    20

  • red

    16

  • citygirl

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Siste gang

Sultestreik er en ting ja.

Men det å utvise mennesker til usikkerhet er jo mye verre.

Mange steder i verden er usikre, men vi kan ikke ta imot all verdens nød for det!

Norge er verdens beste land å bo i, det er klart alle vil hit, og det er klart mange andre land blir betegnet som usikre i forhold til verdens beste land.

Spranget blir så stort så stort, men nå må det bli store innstramninger i innvandringspolitikken fort.

Hvordan skal dette ende ellers? _det_ lurer jeg på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sultestreik er en ting ja.

Men det å utvise mennesker til usikkerhet er jo mye verre.

Når FNs et-eller-annet-organ-som-driver-med-dette har klassifisert disse områdene som sikre etter de gjeldende definisjoner, så blir det rett og slett for dumt med arrogante marxist-wannabe-er som står og kakler om usikkerhet. Hvis vi ikke kan stole på det "verdensorganet" som faktisk driver med dette, hvem kan vi stole på da? SV og RV?

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Mange steder i verden er usikre, men vi kan ikke ta imot all verdens nød for det!

Norge er verdens beste land å bo i, det er klart alle vil hit, og det er klart mange andre land blir betegnet som usikre i forhold til verdens beste land.

Spranget blir så stort så stort, men nå må det bli store innstramninger i innvandringspolitikken fort.

Hvordan skal dette ende ellers? _det_ lurer jeg på..

Vi har fortsatt plass til mange flere....

...tenk hvilken arbeidskraft disse menneskene kan gi oss også! Om ganske få tiår, så er vi så er vi så mange gamle mennesker i dette landet... fordi vi føder altfor få barn... slik at vi trenger mange, mange flere innvandrere til å utføre samfunnsoppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest a survivor

Når FNs et-eller-annet-organ-som-driver-med-dette har klassifisert disse områdene som sikre etter de gjeldende definisjoner, så blir det rett og slett for dumt med arrogante marxist-wannabe-er som står og kakler om usikkerhet. Hvis vi ikke kan stole på det "verdensorganet" som faktisk driver med dette, hvem kan vi stole på da? SV og RV?

"............................................."

Det er jo også et FN-organ for humanitære saker som sier noe annet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Det er jo også et FN-organ for humanitære saker som sier noe annet da...

Nei! Få ut alle som vi ikke liker :) Ut med "a survivor" og ut med alle andre som vi ikke liker :) Joda, men kan dere ikke si dette rett ut heller dah?

I stedet for å si at vi ikke har råd?

Selvsagt har vi råd til å ha tusenvis av flere innvandrere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Nei! Få ut alle som vi ikke liker :) Ut med "a survivor" og ut med alle andre som vi ikke liker :) Joda, men kan dere ikke si dette rett ut heller dah?

I stedet for å si at vi ikke har råd?

Selvsagt har vi råd til å ha tusenvis av flere innvandrere!!

Men dette orker jeg ikke diskutere. For det berører meg ikke personlig... men hadde jeg kjent en innvandrer... SÅ hadde jeg selvsagt kjempet for at han skulle få bli i landet.... men jeg orker ikke diskutere alvorlige ting som ikke berører meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Men dette orker jeg ikke diskutere. For det berører meg ikke personlig... men hadde jeg kjent en innvandrer... SÅ hadde jeg selvsagt kjempet for at han skulle få bli i landet.... men jeg orker ikke diskutere alvorlige ting som ikke berører meg.

Eller kanskje orker jeg... bare tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Få ut alle som vi ikke liker :) Ut med "a survivor" og ut med alle andre som vi ikke liker :) Joda, men kan dere ikke si dette rett ut heller dah?

I stedet for å si at vi ikke har råd?

Selvsagt har vi råd til å ha tusenvis av flere innvandrere!!

"Selvsagt har vi råd til å ha tusenvis av flere innvandrere!!"

Å? Har du belegg for den påstanden? Hva koster innvandrere (asylsøkere) samfunnet, med tanke på at andelen kriminelle og/eller trygdesnytere er udiskutabelt enormt mye høyere blant disse enn de fleste andre, f.eks? Er du interessert i at velferden skal bli dårligere for å bruke pengene på å "redde verden"?

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortsatt plass til mange flere....

...tenk hvilken arbeidskraft disse menneskene kan gi oss også! Om ganske få tiår, så er vi så er vi så mange gamle mennesker i dette landet... fordi vi føder altfor få barn... slik at vi trenger mange, mange flere innvandrere til å utføre samfunnsoppgaver.

"...tenk hvilken arbeidskraft disse menneskene kan gi oss også!"

Behovet for arbeidskraft fra den dele av verden har ike vært et gyldig argument siden 70-tallet.

Og nei - jeg mener selvfølgelig ikke at man ikke skal ta imot flyktninger. Men med den elendige sikkerheten rundt hvilke folk som slippes inn til landet, så er jeg ikke interessert i å føkke opp et allerede skakkjørt samfunn mht. kultur og innvandring.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Få ut alle som vi ikke liker :) Ut med "a survivor" og ut med alle andre som vi ikke liker :) Joda, men kan dere ikke si dette rett ut heller dah?

I stedet for å si at vi ikke har råd?

Selvsagt har vi råd til å ha tusenvis av flere innvandrere!!

Hvordan skal vi klare å ta vare på så mange ekstra når vi ikke engang klarer å ta vare på våre egne.

Vi bor i et land som ser så bra ut utenifra men når man begynner å kikke i krokene så er det jo så mye elendighet her allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest a survivor

"Selvsagt har vi råd til å ha tusenvis av flere innvandrere!!"

Å? Har du belegg for den påstanden? Hva koster innvandrere (asylsøkere) samfunnet, med tanke på at andelen kriminelle og/eller trygdesnytere er udiskutabelt enormt mye høyere blant disse enn de fleste andre, f.eks? Er du interessert i at velferden skal bli dårligere for å bruke pengene på å "redde verden"?

".............................................."

Statistisk sentralbyrå er vel så nærme kalde fakta man komme:

http://www.ssb.no/vis/magasinet/slik_lever_vi/art-2004-12-10-01.html

"Svært få lovbrudd er begått av asylsøkere

Asylsøkere står bak mindre enn 1 prosent av alle oppklarte lovbrudd i Norge i 2001. 98 prosent av alle siktelser for lovbrudd i 2001 er helt sikkert ikke begått av denne gruppen. Det er i tillegg svært sannsynlig at det ikke er asylsøkere, men snarere andre utlendinger uten fast bosetting i landet, som har begått flesteparten av de resterende lovbruddene."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistisk sentralbyrå er vel så nærme kalde fakta man komme:

http://www.ssb.no/vis/magasinet/slik_lever_vi/art-2004-12-10-01.html

"Svært få lovbrudd er begått av asylsøkere

Asylsøkere står bak mindre enn 1 prosent av alle oppklarte lovbrudd i Norge i 2001. 98 prosent av alle siktelser for lovbrudd i 2001 er helt sikkert ikke begått av denne gruppen. Det er i tillegg svært sannsynlig at det ikke er asylsøkere, men snarere andre utlendinger uten fast bosetting i landet, som har begått flesteparten av de resterende lovbruddene."

Statistisk Sentralbyrå er _ikke_ en nøytral part når det kommer til spørsmål om tolkning av tall, generering av statistikker for å bygge opp om påstander og politiske agendaer.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

"...tenk hvilken arbeidskraft disse menneskene kan gi oss også!"

Behovet for arbeidskraft fra den dele av verden har ike vært et gyldig argument siden 70-tallet.

Og nei - jeg mener selvfølgelig ikke at man ikke skal ta imot flyktninger. Men med den elendige sikkerheten rundt hvilke folk som slippes inn til landet, så er jeg ikke interessert i å føkke opp et allerede skakkjørt samfunn mht. kultur og innvandring.

"............................................"

Se innlegg over om kriminalitet "Svært få lovbrudd er begått av asylsøkere"

Fra de deler av verden... det er mye billigere for Norge å ha innvandret arbeidskraf, enn å betale i dyre dommer fra europeiske utleiefirma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal vi klare å ta vare på så mange ekstra når vi ikke engang klarer å ta vare på våre egne.

Vi bor i et land som ser så bra ut utenifra men når man begynner å kikke i krokene så er det jo så mye elendighet her allerede.

Sant. Jeg er så drittlei det pisspreiket om "verdens rikeste land", "verdens beste land og leve i" etc. Det minner ikke om annet enn en blanding av nasjonal arroganse ("det er typisk norsk å være god") og god, gammel dumhet.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Statistisk Sentralbyrå er _ikke_ en nøytral part når det kommer til spørsmål om tolkning av tall, generering av statistikker for å bygge opp om påstander og politiske agendaer.

"............................................."

Neivel. Skal Frp og Høyre legge ned SSB også? Hmm.... og styre basert på det man synser og tror... etter den sterkeste høyesttalendes rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se innlegg over om kriminalitet "Svært få lovbrudd er begått av asylsøkere"

Fra de deler av verden... det er mye billigere for Norge å ha innvandret arbeidskraf, enn å betale i dyre dommer fra europeiske utleiefirma.

Hva slags arbeidskraft tror du tusenvis av afganske flyktninger, ustabile og livsfarlige tidligere barnesoldater etc. innebærer, egentlig?

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Hvordan skal vi klare å ta vare på så mange ekstra når vi ikke engang klarer å ta vare på våre egne.

Vi bor i et land som ser så bra ut utenifra men når man begynner å kikke i krokene så er det jo så mye elendighet her allerede.

Dersom vi gir de penger, så klarer de å ta vare på seg selv.

Kanskje innvandrerne kan gi oss noen impulser om hvordan vi skal ta vare på menneskene, familiene, samholdet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...