Gå til innhold

Idiotregjeringen lot afganerne presse seg!


Gjest Siste gang jeg stemmer rødt!

Anbefalte innlegg

Neivel. Skal Frp og Høyre legge ned SSB også? Hmm.... og styre basert på det man synser og tror... etter den sterkeste høyesttalendes rett?

Ikke bli helt usaklig nå - jeg har ikke nevnt så mye som et eneste politisk parti, høyrevridd eller marxistisk.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    67

  • Dorthe

    20

  • red

    16

  • citygirl

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest a survivor

Dersom vi gir de penger, så klarer de å ta vare på seg selv.

Kanskje innvandrerne kan gi oss noen impulser om hvordan vi skal ta vare på menneskene, familiene, samholdet igjen?

Og de skaper også en rekke nye arbeidsplasser selv. Det florerer jo av restauranter og frisører osv... reisebyråer.. etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Ikke bli helt usaklig nå - jeg har ikke nevnt så mye som et eneste politisk parti, høyrevridd eller marxistisk.

"..........................................."

takk for korreksjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi gir de penger, så klarer de å ta vare på seg selv.

Kanskje innvandrerne kan gi oss noen impulser om hvordan vi skal ta vare på menneskene, familiene, samholdet igjen?

"Dersom vi gir de penger, så klarer de å ta vare på seg selv."

Hæ? Den må du jaggu utdype nærmere.

"Kanskje innvandrerne kan gi oss noen impulser om hvordan vi skal ta vare på menneskene, familiene, samholdet igjen?"

Javisst. Vi kan alle trenge litt undertrykkelse av kvinner (les: familiens eiendeler), æresdrap og generell ondskap fra Islam. Bare sundt for et dekadent, fritt samfunn det.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Hva slags arbeidskraft tror du tusenvis av afganske flyktninger, ustabile og livsfarlige tidligere barnesoldater etc. innebærer, egentlig?

"............................................."

Det er ikke snakk om tusenvis. Det er snakk om dem som nå sultestreiker.

Ikke ta dette helt ut av proporsjoner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de skaper også en rekke nye arbeidsplasser selv. Det florerer jo av restauranter og frisører osv... reisebyråer.. etc...

"Og de skaper også en rekke nye arbeidsplasser selv. Det florerer jo av restauranter og frisører osv... reisebyråer.. etc..."

Drives i all hovedsak svart, og slåes konkurs jevnlig slik at neste familiemedlem kan "overta" eierskapet og få støtte av staten til å "starte opp på nytt". Restaurant- og utelivsbransjen er pill rotten, tvers igjennom, og det som kommer fra den delen av verden er enda mindre forenelig med norske lover og regler.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest a survivor

"Dersom vi gir de penger, så klarer de å ta vare på seg selv."

Hæ? Den må du jaggu utdype nærmere.

"Kanskje innvandrerne kan gi oss noen impulser om hvordan vi skal ta vare på menneskene, familiene, samholdet igjen?"

Javisst. Vi kan alle trenge litt undertrykkelse av kvinner (les: familiens eiendeler), æresdrap og generell ondskap fra Islam. Bare sundt for et dekadent, fritt samfunn det.

"..........................................."

Jada, grav oss ned i de negative sidene ved alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om tusenvis. Det er snakk om dem som nå sultestreiker.

Ikke ta dette helt ut av proporsjoner da.

Jeg? Det var du som snakket om "mange tusen flere".

Forøvrig ble en av de sultestreikende sendt tilbake - en dømt voldtektsforbryter. Tror du han var veldig unik blant den gjengen der? Neppe.

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

"Og de skaper også en rekke nye arbeidsplasser selv. Det florerer jo av restauranter og frisører osv... reisebyråer.. etc..."

Drives i all hovedsak svart, og slåes konkurs jevnlig slik at neste familiemedlem kan "overta" eierskapet og få støtte av staten til å "starte opp på nytt". Restaurant- og utelivsbransjen er pill rotten, tvers igjennom, og det som kommer fra den delen av verden er enda mindre forenelig med norske lover og regler.

"..........................................."

Jada, ingen nordmenn kjøper svarte tjenester... og ingen nordmenn selger svarte produkter...

joda.. vi er så lovlydige. Men så flott dah!

Hva er det vi diskuterer da?

Er det ikkke bare å la grensene være så stengte som de er da?

Hva er det vi diskuterer?

Skal de bli enda strengere - murene rundt landet vårt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, grav oss ned i de negative sidene ved alt.

Er det bedre å ignorere de negative sidene, som vi alle vet er der?

Islam har overhodet ingenting postivt å tilføre hverken norge eller noen annen kultur i verden.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Jeg? Det var du som snakket om "mange tusen flere".

Forøvrig ble en av de sultestreikende sendt tilbake - en dømt voldtektsforbryter. Tror du han var veldig unik blant den gjengen der? Neppe.

".............................................."

Neida, jeg tar feil i alt. Greit det. Det kan jeg leve med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Er det bedre å ignorere de negative sidene, som vi alle vet er der?

Islam har overhodet ingenting postivt å tilføre hverken norge eller noen annen kultur i verden.

".........................................."

Islam har intet positivt å tilføre.

Der er vi enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ingen nordmenn kjøper svarte tjenester... og ingen nordmenn selger svarte produkter...

joda.. vi er så lovlydige. Men så flott dah!

Hva er det vi diskuterer da?

Er det ikkke bare å la grensene være så stengte som de er da?

Hva er det vi diskuterer?

Skal de bli enda strengere - murene rundt landet vårt?

"Jada, ingen nordmenn kjøper svarte tjenester... og ingen nordmenn selger svarte produkter..."

Hvis du begynner å lese hva jeg skriver, så kan vi diskutere. Hvis du skal fortsette å ignorere halvparten slik som nå, så er det bortkastet. Jeg nevnte til og med at bransjen(e) - også den norske - er pill råtten.

"joda.. vi er så lovlydige. Men så flott dah!"

Det kommer an på hvordan man ser det. "Vi" er nok mer lovlyde på enkelte områder, men neppe alle. De områdene vi er bedre på, er respekten for systemet, betale skatt, ikke snyte etc. (jada, ikke alle - men mange). Og for ikke å snakke om respekten for likestilling, både mellom folk og kjønn. Og disse tingene er så viktige at vi kan ikke akseptere at noen andre har det motsatte forholdet til dette.

"Er det ikkke bare å la grensene være så stengte som de er da?"

Jovisst. Og fengsle landsforædere som sitter i UDI og med vilje slipper inn dømte drapsmenn og voldsforbrytere til landet, mot regjeringens ordre. Da har vi kommet langt.

"Skal de bli enda strengere - murene rundt landet vårt?"

Vi har overhodet ingen murer rundt landet vårt. Vi skal ta inn de av de som trenger hjelp, som vi har mulighet til å hjelpe. Minst halvparten - sannsynligvis mange flere - av alle asylsøkere får ikke den hjelpen de trenger, og blir dermed en belastning for samfunnet. Er det noen "god gjerning" å skryte av?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Islam har intet positivt å tilføre.

Der er vi enig.

Og likevel vil du ha inn så mange muslimer som mulig - gjerne flere enn vi har mulighet til å hjelpe?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg tar feil i alt. Greit det. Det kan jeg leve med...

Slutt å syte nå. Har jeg påstått at du tar feil i alt? Jeg er sterkt uenig i det du sier, men det må du da vel tåle? Jeg blir da ikke sur på deg fordi du er uenig med meg?

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Og likevel vil du ha inn så mange muslimer som mulig - gjerne flere enn vi har mulighet til å hjelpe?

"............................................"

Jeg kommer neppe til å få noen stemme i innvandringsdebatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

"Jada, ingen nordmenn kjøper svarte tjenester... og ingen nordmenn selger svarte produkter..."

Hvis du begynner å lese hva jeg skriver, så kan vi diskutere. Hvis du skal fortsette å ignorere halvparten slik som nå, så er det bortkastet. Jeg nevnte til og med at bransjen(e) - også den norske - er pill råtten.

"joda.. vi er så lovlydige. Men så flott dah!"

Det kommer an på hvordan man ser det. "Vi" er nok mer lovlyde på enkelte områder, men neppe alle. De områdene vi er bedre på, er respekten for systemet, betale skatt, ikke snyte etc. (jada, ikke alle - men mange). Og for ikke å snakke om respekten for likestilling, både mellom folk og kjønn. Og disse tingene er så viktige at vi kan ikke akseptere at noen andre har det motsatte forholdet til dette.

"Er det ikkke bare å la grensene være så stengte som de er da?"

Jovisst. Og fengsle landsforædere som sitter i UDI og med vilje slipper inn dømte drapsmenn og voldsforbrytere til landet, mot regjeringens ordre. Da har vi kommet langt.

"Skal de bli enda strengere - murene rundt landet vårt?"

Vi har overhodet ingen murer rundt landet vårt. Vi skal ta inn de av de som trenger hjelp, som vi har mulighet til å hjelpe. Minst halvparten - sannsynligvis mange flere - av alle asylsøkere får ikke den hjelpen de trenger, og blir dermed en belastning for samfunnet. Er det noen "god gjerning" å skryte av?

"............................................"

Jeg er faktisk så sliten, at jeg ikke orker å lese alt dette engang...

...beklager!!

Sikkert veldig bra det du skrev...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Slutt å syte nå. Har jeg påstått at du tar feil i alt? Jeg er sterkt uenig i det du sier, men det må du da vel tåle? Jeg blir da ikke sur på deg fordi du er uenig med meg?

"............................................"

Vet det. Jeg er sliten.... beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det. Jeg er sliten.... beklager!

Ikke noe å beklage :-)

Bare prøv å husk at jeg kan være uenig med deg, uten at det betyr at jeg mener du tar feil i alt etc. :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a survivor

Ikke noe å beklage :-)

Bare prøv å husk at jeg kan være uenig med deg, uten at det betyr at jeg mener du tar feil i alt etc. :-)

"............................................"

uenig i noe ja.

men ikke i alt....

sånn er det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...