Gå til innhold

Bråsluttet på effexor

Anbefalte innlegg

Gjest Zahara

Jeg har bråsluttet på effexor. Dumt selvsagt. Men merker ingenting. Vil det si at den ikke har hatt noen virkning i det hele tatt? Sluttet fordi jeg er lei av å ta piller som ikke hjelper. Har gått på den i godt over to år. Legen har ikke villet at jeg skulle seponere, i tilfelle jeg skulle bli dårlig. Ble skitlei. Har hørt at den skal være vanskelig å seponere, så fant frem mindre dose og slikt.. men har ikke trengt det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235572-br%C3%A5sluttet-p%C3%A5-effexor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Her spør du om to ulike ting:

1. Seponeringsbivirkninger. Ubehagelige, men ufarlige symptomer som oppstår spesielt ve dbrå seponering.

Om en leser her på DOL, kan en få det inntrykk at dette er obligatorisk, i hvert fall vanlig. Fakta er at det er mindretallet som opplever dette.

2. Tilbakefall av depresjon som en ren biokjemisk reaksjon på bråseponeringen. Det er riktig som "truxal" skriver at denne reaksjonen kan komme først etter måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...