Gå til innhold

sluttet på alt, får det ikke til

Anbefalte innlegg

Gjest Zahara

Jeg klarer ikke svelge pillene lenger, brekker meg og kaster opp. Så tror jeg har et problem.

Effexor tar jeg ikke mer av uansett. Men skulle gjerne fått i meg lamictalen og litiumet!

Og seroquelen.

Men det går bare ikke.

Har gått to uker nå, uten meds. Tar en og annen lamictal, 100 mg. enkelte ganger klarer jeg å få den ned. Men er ikke i nærheten av å ta 400 mg som jeg skal.

Jeg vet, og alle rundt meg vet , at dette ikke går bra. Jeg skal til psykologen i morra, men vet ikke hva jeg skal si. Han vil ha meg lagt inn, men jeg føler meg bra foreløbig. Men.. bedre før enn siden?

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har hatt slike perioder før, men har alltid gått fort over.

Har fått kvalmestillende, men jeg er jo ikke kvalm!! Dessuten brekker jeg meg av dem og. Får tatt noe av seroquelen, den smaker ingenting og er lett å svelge.

Klarer ikke spise burger eller pizza eller annen "uren" mat heller.

Går rundt med vondt i hodet, men får ikke til å ta paracet. Vondt i ledda og, siden jeg ikke får tatt pillene..

Jeg har hatt hjemmebesøk to ganger nå, og dama stod nærmest og helte lamictal og vann ned i halsen min. Ingen god opplevelse, og ikke fikk jeg ned det jeg skulle heller.

merker at jeg ikke tar lamictal, men går ok hvis jeg får tatt en når jeg kjenner hodet blir rørete.Blir svimmel og ør i hodet.

Like før jeg presser ned en slange.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...