Aramir Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har nå brukt Lithionit i 14 dager og merker sus i hodet, tette ører, rar smak i munnen og at verden der ute blir litt borte. Tankekjøret har tatt seg opp; evige runder med bebreidelser som jeg må forsvare meg mot. Tar meg i å snakke høyt på gaten. Føler meg langt nede; paranoid. Ser overhode ingen lysning. Har ikke lyst til å være her lenger. Jeg trodde det var dette jeg skulle slippe unna! Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Snakker med legen din,kanskje lithium ikke er det rette for deg. Du skal jo bli bedre,ikke verre. 0 Siter
Gjest missa n. Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 du har vel ikke funnet riktig dose etter 14 dager? eller? 0 Siter
Aramir Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 du har vel ikke funnet riktig dose etter 14 dager? eller? Nei, der har du et poeng. Det er jo nettopp derfor det er så mange blodprøver nå. Så med andre ord: Hold ut litt til? 0 Siter
Gjest missa n. Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Nei, der har du et poeng. Det er jo nettopp derfor det er så mange blodprøver nå. Så med andre ord: Hold ut litt til? mhm... 0 Siter
Aramir Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 mhm... Så får jeg gjøre det. Jeg lengter sånn etter å bli bedre, men tør nesten ikke håpe. Er veldig, veldig sliten av dette spetakkelet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.