Gå til innhold

Er dette noe jeg kan få hjelp for?

Anbefalte innlegg

Gjest vilværeanonym

Helt fra jeg var liten har jeg hadde store problemer med å få noe spesiell kontakt med andre mennesker, jeg byttet venner mye spesielt i tenårene og jeg ble selvsagt deprimert av å føle meg utenfor hele tiden.

Det har aldri blitt noe bedre og jeg har noen bekjente vil jeg kalle det nå men føler meg veldig utenfor.

Jeg er nå 30år gammel og klarer ikke beholde en jobb og har egentlig gitt opp å få noen ny. Det er samme problemer der, er utenfor og får aldri sånn kontakt de andre har. Det har gått en stund nå siden jeg jobbet.

Jeg har tenkt mye på selvmord den siste tiden for det er veldig tungt å leve som dette og vite jeg alltid vil bli alene.

Lurer veldig på om det er mulig for en ekspert å hjelpe meg med problemet jeg beskrev? Jeg har ikke peilig på hvorfor jeg er så fæl.

Jeg vil gjerne få noe ut av livet mitt snart ellers ser jeg ikke noe vits i å fortsette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235651-er-dette-noe-jeg-kan-f%C3%A5-hjelp-for/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...