Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med quinny 3 xl comfort?

Anbefalte innlegg

Gjest helt ny vogn :-)

Har du spørsmål til min nye vogn.

1. Det står at det er avtakbar frontbøyle, men jeg får den absolutt ikke av. Tar den av på ene siden, der det er knott, men så sitter den bom fast på andre siden. Hva skal jeg gjøre?

2. Er kalesjen bare til å dra i? Kommer en lit skrapelyd, men jeg skjønner ikke hvordan jeg ellers skal ta den opp/ned. Virker ikke som det er noen knapper eller noe annet til å trykke på.

Fortsetter under...

Vi har også denne vognen. Jeg tror bare du kan løsne frontbøylen på den ene siden. Det er faktisk veldig praktisk og jeg bruken å gjøre det hver gang leg setter tuppemor nedi eller opp.

Kalesjen er bare å dra i. Du venner deg til den lyden:-)

Er du ellers fornøyd?

Jeg synes den er trang og gruer meg til vinteren med pose osv. Tuppa her er bare 5 mnd, men ser at den er smal.

Når jeg har forhjulet "fritt" dirrer hele vognen. Så må dessverre låse det hele tiden.

Vi har også denne vognen. Jeg tror bare du kan løsne frontbøylen på den ene siden. Det er faktisk veldig praktisk og jeg bruken å gjøre det hver gang leg setter tuppemor nedi eller opp.

Er du ellers fornøyd?

Jeg synes den er trang og gruer meg til vinteren med pose osv. Tuppa her er bare 5 mnd, men ser at den er smal.

Når jeg har forhjulet "fritt" dirrer hele vognen. Så må dessverre låse det hele tiden.

Superfornøud. Bruker sportsdelen med softbag oppi. Synes ikke den ser trang ut. Vi starter med voksi i september, da er barnet 4 mnd. Skal bli bra det. Digger det hjulet som sirkler og gjør det så godt å trille. Hadde klaget hvis det dirrer og rister, det gjør ikke mitt.

Når du tar av venstre side på bøylen så ser du at det er en knapp på sida som du har trykket inn for å få den ut. Det er en tilsvarende knapp på andre sida, bare på undersida. Du må vri bøylen sånn at den står rett fremover, så må du ta fingeren oppunder festet, og finne den lille blanke knappen, så trykke på den og dra. :)

Kalesjen klikker når du tar den opp og ned ja, det venner du deg snart til. :)

Er du ellers fornøyd?

Hvis hjulet dirrer når du går har du sannsynligvis før mye tyngde bak på vognen. F.eks er ikke dette en ideell vogn å ha stellevesken hengende på håndtaket på.

Når du tar av venstre side på bøylen så ser du at det er en knapp på sida som du har trykket inn for å få den ut. Det er en tilsvarende knapp på andre sida, bare på undersida. Du må vri bøylen sånn at den står rett fremover, så må du ta fingeren oppunder festet, og finne den lille blanke knappen, så trykke på den og dra. :)

Er det 2006-modell du har som du tar av bøylen på? Skal prøve det der. Men jeg ringte babyshop i går og de sa jeg ikke får den av. Virker noe uklart. Skal prøve ditt forslag.

Annonse

Nå gikk bøylen av, selv om forhandler sier at den ikke er til å ta av. Jippi. Tusen takk- Da kan jeg bruke den med softbag.

Nå gikk bøylen av, selv om forhandler sier at den ikke er til å ta av. Jippi. Tusen takk- Da kan jeg bruke den med softbag.

Forhandlere har sjelden peiling. ;) Neida, men det er ikke alltid de kan alt.

Jeg har nok ikke 2006, tror det er 2005. Er iallefall ca et år gammel nå.

Forhandlere har sjelden peiling. ;) Neida, men det er ikke alltid de kan alt.

Jeg har nok ikke 2006, tror det er 2005. Er iallefall ca et år gammel nå.

Denne quinnyvogna... Prøver meg hos deg siden du hadde full oversikt sist.

Jeg har bare barnet oppi, ikke noe på styret, ikke noe under vogna. Når jeg triller i oppover boka og/eller vipper litt ned, så knepper det nederst på venstre side. Hva er dette for en lyd? Har tatt hjulet av og på, men det hjalp ingenting.

Denne quinnyvogna... Prøver meg hos deg siden du hadde full oversikt sist.

Jeg har bare barnet oppi, ikke noe på styret, ikke noe under vogna. Når jeg triller i oppover boka og/eller vipper litt ned, så knepper det nederst på venstre side. Hva er dette for en lyd? Har tatt hjulet av og på, men det hjalp ingenting.

Begge mine hjul knepper konstant, det er en feil med quinnyvognene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...