Gå til innhold

NHD!Jon Sudbø

Anbefalte innlegg

Gjest Vårhild
Skrevet

Hva slags rykte har han innen medisinsk verden nå? Han sier idag at han har diagnosen Bipolar type 2 og gjemmer seg bak denne. Er det rett?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I den vitenskapelige delen av den medisinske verden er han ferdig for godt.

Som lege kan han ha en fremtid.

Jeg oppfatter at diagnosen brukes som en medforklaring, men ikke en unnskyldning. Videre oppfatter jeg at han tar på seg ansvaret for sine feiltrinn.

Gjest Melancholy
Skrevet

I den vitenskapelige delen av den medisinske verden er han ferdig for godt.

Som lege kan han ha en fremtid.

Jeg oppfatter at diagnosen brukes som en medforklaring, men ikke en unnskyldning. Videre oppfatter jeg at han tar på seg ansvaret for sine feiltrinn.

Hørte ham i et intervju på NRK P2 i dag, og jeg synes han viser klare tegn på Bipolar IV.

"Bipolar IV: Depresjon knyttet til hyperthymisktemperament".

Skrevet

Hørte ham i et intervju på NRK P2 i dag, og jeg synes han viser klare tegn på Bipolar IV.

Hva betyr bipolar IV?

Gjest missa n.
Skrevet

hvordan viser han tegn til det? virka han hyper? eller etter det han fortalte?

Gjest Melancholy
Skrevet

Hva betyr bipolar IV?

Hypertymi/hypomani. Det virket som han kun noen få perioder med depresjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...