Gjest Vårhild Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hva slags rykte har han innen medisinsk verden nå? Han sier idag at han har diagnosen Bipolar type 2 og gjemmer seg bak denne. Er det rett? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 I den vitenskapelige delen av den medisinske verden er han ferdig for godt. Som lege kan han ha en fremtid. Jeg oppfatter at diagnosen brukes som en medforklaring, men ikke en unnskyldning. Videre oppfatter jeg at han tar på seg ansvaret for sine feiltrinn. 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 I den vitenskapelige delen av den medisinske verden er han ferdig for godt. Som lege kan han ha en fremtid. Jeg oppfatter at diagnosen brukes som en medforklaring, men ikke en unnskyldning. Videre oppfatter jeg at han tar på seg ansvaret for sine feiltrinn. Hørte ham i et intervju på NRK P2 i dag, og jeg synes han viser klare tegn på Bipolar IV. "Bipolar IV: Depresjon knyttet til hyperthymisktemperament". 0 Siter
soleil Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hørte ham i et intervju på NRK P2 i dag, og jeg synes han viser klare tegn på Bipolar IV. "Bipolar IV: Depresjon knyttet til hyperthymisktemperament". Hva betyr bipolar IV? 0 Siter
Gjest missa n. Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hørte ham i et intervju på NRK P2 i dag, og jeg synes han viser klare tegn på Bipolar IV. "Bipolar IV: Depresjon knyttet til hyperthymisktemperament". hvordan viser han tegn til det? virka han hyper? eller etter det han fortalte? 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 hvordan viser han tegn til det? virka han hyper? eller etter det han fortalte? Det var det han fortalte. Han sa selv BP II, men for meg minnet det mest om BP IV. Jeg er dog hverken psykiater eller psykolog. VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120590 NRK P2 (lyd): http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?klipp_id=171701 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hva betyr bipolar IV? Hypertymi/hypomani. Det virket som han kun noen få perioder med depresjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.