Gå til innhold

Sliter med dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år gammel og har vært sammen med kjæresten min i 16 måneder. Vi har det utrolig bra sammen. I oktober i fjor var jeg på en fest, og klinte med en gutt i klassen. Det betød absolutt ingenting for meg, men kjæresten min har vært svært sjalu på denne gutten fordi han mener det er noe "på gang" mellom oss to. Denne gutten var nemlig forelsket i meg, jeg var beruset og jeg ga etter. Dette er grunnen til at jeg ikke har fortalt kjæresten min om kysset, det betød ingenting for meg, kjæresten min kommer bare til å få det veldig vondt og sliter med å stole på meg igjen dersom han får vite det. Jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å gjøre noe slikt igjen. Nå sliter jeg med dårlig samvittighet. Bør jeg fortelle ham det, selv om han kommer til å få det vondt? Skal jeg fortelle ham det kun for å lette på min samvittighet? Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235717-sliter-med-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soumi

Synes ikke du skal si noe. Det er du som har gjort feil, så det er du så må takle den dårlige samvittigheten din - typen din er tross alt uskyldig vedr dette.

Beklagelig at du er i en slik situasjon, har vært der selv, og det er vondt vondt vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...