Gjest bivirkning Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg måtte benytte meg av den på mandag. Har en liten på 5 mnd og det tok litt av. Har ikke fått begynt med noen annen prevansjon enda. Noen som vet hvor lenge etter bivirkningene kommer. er så kvalm og uggen i dag. Kvalme er vist en av bivirkningene. Noen som har tips til prevansjon. Ikke p-piller. Jeg røyker og er over 35 år. 0 Siter
Mirabell Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg anbefaler hormonspiral. Vet ikke noe om bivirkninger av angrepille. 0 Siter
citygirl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det finnes masse ulike prevensjonsmidler; NuvaRing: ring som settes inn i skjeden 3 uker inni 1 uke uten Jadelle implantantat: settes inn under huden - kan sitte i 5 år DepoProvera sprøyte: hver 3 mnd LevoNova hormonspiral: kan sitte i 5 år Vanlig spiral etc etc Masse muligheter, snakk med legen din om hvilke som kan passe deg best:-) Ikke noe særlig å satse på nødprevensjon - det er en stor dose hormoner for kroppen din, det er svært vanlig med kvalme noen dager. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Bivirkningene kan vare et par dager. Sannsynligvis får du mensen fort. 0 Siter
Speak Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Lenova hormonspiral er jeg fornøyd med. Har ikke mensen mer engang:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Lenova hormonspiral er jeg fornøyd med. Har ikke mensen mer engang:-) Samme her. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Lenova hormonspiral er jeg fornøyd med. Har ikke mensen mer engang:-) Her og! Den beste ever! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Lenova hormonspiral er jeg fornøyd med. Har ikke mensen mer engang:-) Det var ingenting for meg :-( Småblødnger hver eneste dag... 0 Siter
emin Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Det var ingenting for meg :-( Småblødnger hver eneste dag... Samme her. :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.