Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har Recaro Start og ville aldri i verden valgt en annen stol.

Unike justeringsmuligheter, man kan justere både bredde, høyde og dybde. Kjempegod komfort, vi har kjøpt fotstøtter i tillegg og jeg tror ikke Knotten kunne hatt den mer behagelig på biltur.

Dette er en stol som er laget av aluminium, derfor er den også endel dyrere en disse plast og isoporstolene. Den har også en helt annen levetid pga dette.

Anbefales på det varmeste.

Har Graco sin stol i besteforeldrene sine biler, blir brukt max 10 ganger i året til sammen. Ville aldri hatt det som hovedstol, den virker utrolig hard og simpel i forhold til Recaroen. Den fikk også mye pes i en test, så vurderer å bytte dem ut med Maxi Cosi Rodi XP som fikk veldig god karakter på sikkerhet.

Annonse

Gjest togli

Det var ikke slike seter som ble testet da. Det var bakovervendte seter som ble testet i den testen der Akta Graco ble slaktet...

Ok, det stemmer nok. Jeg ser iallefall at vårt acta graco-sete har mye svakere festeanordning enn HTS Kombi sitt (til bakovervendt selefeste).

Ok, det stemmer nok. Jeg ser iallefall at vårt acta graco-sete har mye svakere festeanordning enn HTS Kombi sitt (til bakovervendt selefeste).

Det er nok mulig. Jeg var fornøyd med Akta Cosmic'en vi hadde til frøkna, men jeg har allerede bestemt meg for et HTS IZI Combi til nestemann. Akta'en "går ut på dato" (mer enn 5 år gammelt) før neste unge kommer så vi må uansett ha nytt sete.

Gjest togli

Det er nok mulig. Jeg var fornøyd med Akta Cosmic'en vi hadde til frøkna, men jeg har allerede bestemt meg for et HTS IZI Combi til nestemann. Akta'en "går ut på dato" (mer enn 5 år gammelt) før neste unge kommer så vi må uansett ha nytt sete.

Det er HTS Izi Kombi vi har også. Veldig fornøyd med setet. det var vi forøvrig med Acta sitt sete også. Acta sitt sete fungerer litt bedre når barnet skal sove, pga. bedre polstring rundt hodet. Uansett sier toåringen at det nye setet er bedre fordi hun ser lettere ut av vinduet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...