Gjest vil være en annen... Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 hei, har for ikke så lenge siden ( to uker ) opplevd et traume hvor jeg ble krenket og utnyttet. Allikevel er jeg helt stiv...prøver å gråte , men det er helt umulig...er ikke dette unormalt ? burde jeg ikke reagert annerledes ? og noe som også er litt rart, er at jeg til vanlig sliter med aggresjon, men etter denne episoden, er jeg blitt helt " tam " for å si det slik...hvorfor reagerer jeg ikke annerledes ..? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Jeg kan ikke svare på hvorfor du ikke griner. Derimot kan jeg love deg at akkurat det ikke er verken unormalt eller noe å bekymre seg over. Gråt har fått noe merkelig magisk med seg, samtidig som det har bredt seg en vrangforestilling om at det skal være så bra å gråte. En skal gråte når gråten kommer. En skal verken holde den tilbake eller prøve å fremkalle den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.