Gå til innhold

Spill til Gameboy Advance SP - 7 åring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn

Vil ikke anbefale pokemonspill til en som ikke kan lese engelsk selv. Det er veldig mange instruksjoner på engelsk (som popper opp stadig vekk) og spillet handler mye om "handling" i diverse boder ol. for å "utvikle" pokemonene, samt kamper med de ulike pokemonene. Min sønn spiller pokemon, men han er 12. =)

Mario i en eller annen variant er bra (Marioparty/ Supermario), evt. andre spill som er nevnt under her. =)

Annonse

Gjest morsan (snart doktorgraden i mario...*S*)

Wario... er det billigversjonen av Mario? :-)

Nei, Wario er den slemme broren! ;-)

Mange av Mario-spillene handler om Mario og en eller flere av brødrene hans, også kjent som "Mario Bros."

Mest kjent er broren i grønt - Luigi.

Og så finnes Wario (gul) og den fjerde tror jeg heter Waluigi (lilla).

Mario selv er selvsagt rød! :-)

Nei, Wario er den slemme broren! ;-)

Mange av Mario-spillene handler om Mario og en eller flere av brødrene hans, også kjent som "Mario Bros."

Mest kjent er broren i grønt - Luigi.

Og så finnes Wario (gul) og den fjerde tror jeg heter Waluigi (lilla).

Mario selv er selvsagt rød! :-)

Den slemme broren.. Så lærte jeg noe nytt i dag også. Jeg har kun hørt om Lugi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...