Gå til innhold

Colombia - så stille!!

Anbefalte innlegg

valmue1365380326

Hallo!!!

Er det noen som har hørt NOE nytt på Colombiafronten i det siste??? Nå har det vært SÅÅÅ stille.... Postkassen sjekkes behørlig hver dag, men ikke noe nytt fra AF.... :(

Vi venter så veldig på distrikt, eller rettere sagt vi venter så veldig på lillebror/lillesøster!!!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235861-colombia-s%C3%A5-stille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oleane

Vi venter også, snart 15 mnd siden vi sendt søknaden til Colombia, så det er jammen på tide med litt aktivitet!

Håper det kommer både distrikter og barn på løpende bånd de nærmeste ukene!!!

Hvor lenge har dere ventet?

....og vi venter. Sendte papirene 25. januar 05 så nå har vi ventet i 17 mnd. Begynner å bli VELDIG klar for å distrikt - også en kjapp tildeling etter det :-) Det MÅ jo snart være vår tur tenker jeg...

valmue1365380326

Vi venter også, snart 15 mnd siden vi sendt søknaden til Colombia, så det er jammen på tide med litt aktivitet!

Håper det kommer både distrikter og barn på løpende bånd de nærmeste ukene!!!

Hvor lenge har dere ventet?

Hei Colom!

Vi går på 14. måneden, så vi ligger ikke så langt etter dere i løypa :) Etter hva jeg har klart å se, så er det mange som har fått distrikt ca. ett år etter godkjenning hos DVA. For vår del så ble vi godkjent i august - så da kan det vel ikke være veeeldig lenge til!!!!!!!!!!!!

Hilsen fra

valmue1365380326

....og vi venter. Sendte papirene 25. januar 05 så nå har vi ventet i 17 mnd. Begynner å bli VELDIG klar for å distrikt - også en kjapp tildeling etter det :-) Det MÅ jo snart være vår tur tenker jeg...

Skjønner godt at dere venter ja!!

Jeg synes det går så bra med ventingen i perioder, men så plutselig bare kommer det over meg - så jeg holder på å bli gal!!

Trøster meg med av og til at det faktisk er ulidelig spennende, denne tiden før tildeling. Det er så mye som skal skje. Kommer nok til å savne litt denne spenningen når vi bestemmer oss for ikke å vente på fler barn :)

Hei !

Vi venter også veldig på distrikt.Ikke noe brev i dag heller..Har ventet snart 15 mnd. i Colombia og 11 juli har vi vært godkjent i 1 år.Ser noen har fått distrikt i dag,så håper det kommer flere.

Lykke til videre og håper brevet snart ligger i postkassen :)

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...