Gjest Stillheten Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hei Er det noen med erfaring av denne medisinen. Skal slutte med Zyprexa da jeg har gått veldig opp i vekt, men skal bytte til Abilify. Er det noen som har erfaring vil jeg gjerne vite om det, og særlig angående vekt. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Vet ikke helt,men etter det jeg har lest her virker det som mange går opp i vekt av zyprexa,og med abilify virker det som det er omvendt,man går ned i vekt... Det er bare et inntrykk jeg har fått Bra du får abilify da,kunne tenkt meg å prøve dem jeg også,men ingen vil skrive dem ut,har zyprexa jeg også,men har ikke prøvd dem enda. 0 Siter
Gjest Abilify Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har god erfaring med Abilify når det gjelder vekten. Det har ikke vært noe vektøknig, heller en liten nedgang fordi jeg kan bli litt kvalm av dem. Men jeg har store problemer med søvnen. Sover bare 4-5 timer hver natt. 0 Siter
ulva Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Jeg la på meg enormt da jeg gikk på Risperdal, men vekten gikk ned da jeg sluttet. Tror jeg gikk ned ytterligere 4-5 kg ved oppstart av Abilify. Den demper apetitten - og så blir man jo kvalm da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.