Gjest mbo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hei. Ikveld reiser vi på ferie noen dager, livredd og skjelven er jeg men MÅ face angsten min. Redd i bil jeg desverre. Er det noen som har noen gode råd mot denne skrekken,hva skal jeg gjøre? Trenger litt trøst. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ingen gode råd antageligvis.men vival/valium er et must... Håper du klarer å slappe av litt,det klarer du om du har noen berogigende,er bedre det for både deg og familien,selv om det ikke er så fornuftig. Men å ta en i ny og ne er bedre enn å pine seg selv,jeg trenger dem definitivt i sommer. Er ikke noe særlig med ferie nåe du har det slik,da vil man jo hjem før man har reist,kjenner til det.... 0 Siter
Gjest kongenavangst Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Ingen gode råd antageligvis.men vival/valium er et must... Håper du klarer å slappe av litt,det klarer du om du har noen berogigende,er bedre det for både deg og familien,selv om det ikke er så fornuftig. Men å ta en i ny og ne er bedre enn å pine seg selv,jeg trenger dem definitivt i sommer. Er ikke noe særlig med ferie nåe du har det slik,da vil man jo hjem før man har reist,kjenner til det.... noe beroligende er nok lurt ja... husker godt for 4-5år siden når jeg virkelig slet som verst så ba noen venner meg med på biltur (lang) i 1 uke og jeg trodde jeg kom til å takle det. så fikk jeg alvorlige problemer omtrent med det samme men jeg turte ikke si noe så det var litt av en uke. husker jeg i desperasjon hadde tenkt til å si en familimedlem hadde blitt syk så jeg måtte ta toget hjem. men jeg overlevde det jo, ikke akkurat ferie ...etter den opplevelsen der så tok det laaaaang tid før jeg gikk ut igjen. så mitt tips er hvis du føler det ikke kommer til å gå så ikke dra. det er greit å face angsten men å dra på noe svære feriegreier kan gjøre mer skade enn nytte... lykke til 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 noe beroligende er nok lurt ja... husker godt for 4-5år siden når jeg virkelig slet som verst så ba noen venner meg med på biltur (lang) i 1 uke og jeg trodde jeg kom til å takle det. så fikk jeg alvorlige problemer omtrent med det samme men jeg turte ikke si noe så det var litt av en uke. husker jeg i desperasjon hadde tenkt til å si en familimedlem hadde blitt syk så jeg måtte ta toget hjem. men jeg overlevde det jo, ikke akkurat ferie ...etter den opplevelsen der så tok det laaaaang tid før jeg gikk ut igjen. så mitt tips er hvis du føler det ikke kommer til å gå så ikke dra. det er greit å face angsten men å dra på noe svære feriegreier kan gjøre mer skade enn nytte... lykke til Denne kom til meg,ikke trådstarter..men trengte den jeg og..he he Men når man har familie må man jo bare,det har jo mbo,man må for ungenes skyld,selv om man helst vil gjemme seg vekk og glemme hele ferien. Er derfor jeg mener,da er det bedre å ta beroligene. Håper du har det bedre nå 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Denne kom til meg,ikke trådstarter..men trengte den jeg og..he he Men når man har familie må man jo bare,det har jo mbo,man må for ungenes skyld,selv om man helst vil gjemme seg vekk og glemme hele ferien. Er derfor jeg mener,da er det bedre å ta beroligene. Håper du har det bedre nå Hei. Skal ta beroligende. Har bare vival 2mg ikke mye men hjelper vel litt. takk for svaret lysglimtet vårt:) klem. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hei. Skal ta beroligende. Har bare vival 2mg ikke mye men hjelper vel litt. takk for svaret lysglimtet vårt:) klem. Bare hyggelig Du kan jo ta to,jeg har 5mg,tar to jeg også om det er nødvendig. Håper du får noen gode opplevelser på turen,selv om det er vanskelig...det kan gå bra,håper du forteller oss hvordan det gikk. *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.