Gå til innhold

Noen som har opplevd å måtte starte helt på nytt?

Anbefalte innlegg

Gjest Juliansmamma

Hørte at når AF var i Colombia i våres, hadde de anbefalt ICBF å ta hensyn til de som hadde hatt saken sin i landet så lenge at forhåndsgodkjenningen fra Bufetat begynte å nærme seg tidsfristen på tre år. Vi har nå vært godkjent i to år, og fått forlengelse ut juli 2007. Jeg kjenner jeg blir ganske bekymret når jeg tenker tanken at vi kanskje må begynne helt på nytt igjen.... Noen som har gjort dette? Tok alt like lang tid neste gang også?????

Grøss og gru, så lang tid det tar denne gangen.

Fortsetter under...

Gjest snart Kinammamma*3

Dette er ikke et svar på spørsmålet. Jeg ønsker bare å si at jeg håper virkelig dere slipper å vente lenge nå -og at dette ikke er noe dere behøver å tenke på?

Jeg ønsker dere lykke til!!!!!

Dette er litt frekt men bor dere i Lier?

Gjest Juliansmamma

Dette er ikke et svar på spørsmålet. Jeg ønsker bare å si at jeg håper virkelig dere slipper å vente lenge nå -og at dette ikke er noe dere behøver å tenke på?

Jeg ønsker dere lykke til!!!!!

Dette er litt frekt men bor dere i Lier?

Takk!!! Ja, Lier,....kjenner vi hverandre???

Gjest snart Kinamamma*3

Takk!!! Ja, Lier,....kjenner vi hverandre???

Nei ikke egentlig, men det er en liten gutt som heter Julian og er adoptert fra Colombia lengre nede i gata vår - og felles bekjente har nevnt at dere har ventet så lenge på nr. 2. Så jeg kunne ikke dy meg.

Vi bor nærmere barnehagen, og har ei snart andreklassing f. i Kina og en 3,5 åring f. i Korea. OG venter veldig på en liten fra Kina.

Bare ta kontakt om du vil.

Gjest Juliansmamma

Nei ikke egentlig, men det er en liten gutt som heter Julian og er adoptert fra Colombia lengre nede i gata vår - og felles bekjente har nevnt at dere har ventet så lenge på nr. 2. Så jeg kunne ikke dy meg.

Vi bor nærmere barnehagen, og har ei snart andreklassing f. i Kina og en 3,5 åring f. i Korea. OG venter veldig på en liten fra Kina.

Bare ta kontakt om du vil.

Ja, gjerne det!!! Går hjemme det meste av sommeren. Hvilket husnr???

Hei Juliansmamma,

vi var blant de "heldige" som måtte gjennom prosessen for få få ny sosialrapport og Bufa-godkjenning. Vi gruet oss veldig til det, men det gikk som en drøm!

Godkjenningen vår gikk ut 10.02.06, og allerede i juli 05 tok jeg kontakt med sosialkontoret for å få time i tilfelle det utenkelige skulle skje, og vi ikke skulle få tildeling før jul. Fikk avtale om å ta kontakt i oktober, om vi ikke hadde fått barn. Og det fikk vi jo ikke... Så i november ble det skrevet ny sosialrapport. Sosialkontoret har jeg bare godord å si om, de var helt enestående, og rapporten var klar til å sendes til BUFA 1. desember (hadde også snakket med dem for å høre når de måtte ha rapporten for at vi skulle være godkjent før første godkjenningen gikk ut). 10. januar, nøyaktig en mnd før godkjenningen vår gikk ut, var vi godkjent på nytt. Helt smertefritt!

Håper dog at dere slipper den mølla, og at det blir barn på dere i god tid før godkjenningen går ut! Tvi-tvi!

Hilsen fra meg, som nå er i Colombia og henter verdens nydeligste sønn. Det var en lang venetid, men det var jammen verd hvert sekund vi ventet - nå i ettertid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...