Gå til innhold

Hvordan feirer dere St.Hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tradisjoner eller spesielle feiringer?

Vi har ingen tradisjoner. Det varierer fra år til år hva vi finner på.

Er alene i helgen med babyen, mens pappa og de to eldste besøker svigers på hytta.

Deilig å slappe av! Få overskudd!

Gjest togli
Skrevet

Vi feirer sammen med resten av folka i bygda her vi bor. Stort sett skjer det ved sjøen. Det settes fram stor-griller, bord og stoler. Folk tar med grillmat og drikke selv.

Rett før folka samles ved sjøen går ungene i bygda i "fantetog" og vinneren (beste kostyme) får en premie utpå kvelden.

Skrevet

Har ikke feiret St. Hans på mange, mange år jeg, men da jeg var barn pleide vi å være i fjæra, tenne bål og grille pølser.

Skrevet

Vi var på Kinarestaurant - hadde bare 9-åringen hjemme - så kjørte vi en tur og kikket -så kjøpte vi en haug med godteri og dro hjem og så på tv :)

Gjest prust
Skrevet

På min fars sted ved sjøen. Først grilling i 18-tida, så stort bål som tennes ca klokka 21. Mange barn og voksne sammen. Kjempekoselig :-)

Tror jeg har vært der i 34 av 35 sommere!

Skrevet

Vi feiret sankthans i dag, vi:-)

I går regna det så voldsomt at vi neppe hadde fått fyr på bålet engang, så vi tok det i dag isteden. Bål, grillmat, solskinn og glade unger som lekte i sjøkanten. Akurat som jeg husker det fra barndommen:-)

Skrevet

I år kjørte vi bil hjem fra ferie... Sukk, litt trist å se på alle bålene rundt omkring, men, men.

Vi pleier å være sammen med familien, tenne bål, grille pølser og kose oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...