Liliaceae Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Noen tradisjoner eller spesielle feiringer? Vi har ingen tradisjoner. Det varierer fra år til år hva vi finner på. Er alene i helgen med babyen, mens pappa og de to eldste besøker svigers på hytta. Deilig å slappe av! Få overskudd! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vi feirer sammen med resten av folka i bygda her vi bor. Stort sett skjer det ved sjøen. Det settes fram stor-griller, bord og stoler. Folk tar med grillmat og drikke selv. Rett før folka samles ved sjøen går ungene i bygda i "fantetog" og vinneren (beste kostyme) får en premie utpå kvelden. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har ikke feiret St. Hans på mange, mange år jeg, men da jeg var barn pleide vi å være i fjæra, tenne bål og grille pølser. 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vi var på Kinarestaurant - hadde bare 9-åringen hjemme - så kjørte vi en tur og kikket -så kjøpte vi en haug med godteri og dro hjem og så på tv 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 På min fars sted ved sjøen. Først grilling i 18-tida, så stort bål som tennes ca klokka 21. Mange barn og voksne sammen. Kjempekoselig :-) Tror jeg har vært der i 34 av 35 sommere! 0 Siter
tonie Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vi feiret sankthans i dag, vi:-) I går regna det så voldsomt at vi neppe hadde fått fyr på bålet engang, så vi tok det i dag isteden. Bål, grillmat, solskinn og glade unger som lekte i sjøkanten. Akurat som jeg husker det fra barndommen:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 I år kjørte vi bil hjem fra ferie... Sukk, litt trist å se på alle bålene rundt omkring, men, men. Vi pleier å være sammen med familien, tenne bål, grille pølser og kose oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.