Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er lenge mellom mine besøk her inne nå. Tiden som trebarnsmamma strekker ikke helt til... Men jeg hadde lyst til å dele gleden over utviklingen til vår mellomste datter på 6 1/2 som nå har fullført første skoleår. Hun har strevet ganske mye med talspråket og gjør det fortsatt. Det har vært vanskelig å få skolen til å forstå at hun trenger konkret hjelp, men vi har et håp om at ting kommer på plass neste skoleår.

Dette tatt i betraktning, syns jeg det er litt ekstra stas at hun har lært seg både å lese og skrive i rekordfart. Her om dagen kom hun til meg med en tegning av seg selv ved siden av et huskestativ og med blå himmel og ei surfjes-sol over. På tegningen hadde hun klistrert en lapp hvor det sto:

"Jei FlyTer JeMeFra Jei FLyTer TiL LekepLasen"

---

Så det er håp om at ting ordner seg på tross. Vil ellers benytte anledningen til å gratulere med tildelinger osv. Jeg gleder meg for hver gang et nytt barn har fått familie! Ønsker ellers en riktig god sommer!

Hilsener fra stolt mamma til tre gudegaver fra India

P.S. Gullet ble ikke borte lenger enn en halvtime. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236125-gullkorn-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...